בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

מלון למשפחות בצפון | 6 מלונות משפחתיים במיוחד [2023]

מלון למשפחות בצפון
אנחנו יודעים שלארגן חופשה משפחתית זו משימה לא פשוטה! לאן לנסוע, איזה אטרקציות, איפה לאכול והיכן ללון? אנחנו כאן בשביל לעזור לכם לפתור לפחות בעיה אחת ואולי יותר :) ריכזנו עבורכם כמה מלונות מצוינים למשפחות במיקומים שונים בצפון הארץ!

קפצו לחלק הרלוונטי :)

מלון מרום גולן | קיבוץ מרום גולן

מלון מרום גולן הוא אופציה נהדרת למשפחות! הוא ממוקם בצפון רמת הגולן ומציע חופשה מרגיעה באזור פסטורלי ומהמם. המלון – או בעצם"כפר הנופש" משתרע על פני שטח גדול ומציע מגוון רחב של חדרים ובקתות מרווחות שיכולות להתאים לאירוח זוגות ו2-3 ילדים.

המיקום של מלון מרום גולן אולטימטיבי למשפחה שמחפשת שילוב של חופשה מרגיעה ונעימה עם המגוון הרחב של האטרקציות שיש לצפון רמת הגולן להציע: ביקור בחרמון, טיולי ג'יפים, קטיפי דובדבנים וכו'. יש גם קולינריה זמינה מצוינת באזור עם מסעדת הבוקרים המפורסמת ועוד בתי קפה ועגלות אוכל שנפתחו באזור.

לעמוד המלון בבוקינג

מחפשים מה לאכול בצפון? מוזמנים לקרוא על 5 המבורגריות שווה להכיר! 

מלון גלעדי | קיבוץ כפר גלעדי

מלון גלעדי ממוקם בצד השני של עמק החולה למרגלות רכס הרי נפתלי. במלון תמצאו כ-158 חדרים וסוויטות עם מפרטים שונים המתאימים גם למשפחות וגם לזוגות. כמו כן במלון זמינים גם שישה חדרים מונגשים לנכים.

במלון אווירה צפונית, ירוקה ומרגיעה עם נוף מרהיב לעמק החולה. מבחינת מתקנים יש במלון שתי בריכות שחייה שזה יתרון מעולה לילדים. יש גם מסעדה, בר, מועדון ילדים וספא עשיר למי שרוצה להתפנק. מומלץ בחום: קפה קוקיה – בית קפה מקסים בכפר גלעדי. במרחק נסיעה קצרה תוכלו להנות ממגוון רחב של קולינריה גלילית בעמק החולה ומטולה: לדוגמא המבורגריית הסימטה, מסעדת הטחנה וכו'.

לעמוד המלון בבוקינג

מלון הגושרים | קיבוץ הגושרים

מלון הגושרים ממוקם בלב הטבע של צפון עמק החולה. הוא מכיל מגוון רחב של חדרים וסוויטות שיכולות להתאים להרכבים שונים של משפחות. במלון תמצאו מתחם ספא חדשני הכולל בריכת שחייה מקורה שמתאימה לילדים.

גם מלון הגושרים מציע שילוב מצוין של רוגע ושלווה לצד מגוון עשיר של אטרקציות אזוריות כמו פיינטבול, טיולי אופניים, טיולי ריידרים, ביקור באגמון החולה ועוד. כמובן שגם באזור עוברים נחלי הצפון שמושלמים לימי הקיץ החמים.  רעבים? אין בעיה באזור המון עגלות אוכל מצוינות ומסעדות משובחות. 

לעמוד המלון בבוקינג

מלון פסטורל | קיבוץ כפר בלום

מלון פסטורל גם הוא ממוקם בעמק החולה ומציע חווית לינה טובה לא פחות. עם מגוון סוגי חדרים שיכולים להתאים למשפחות תוכלו להנות מחופשה מרגיעה במיקום פסטורלי! במלון תמצאו מסעדה, מתחם ספא מפנק וגישה לבריכת השחייה הענקית של הקיבוץ.

מלון פסטורל מציע המון תכנים מעולים לאורך כל השנה: הרצאות, מופעים, קונצרטים ועוד המון (שווה להתעדכן לפני ההזמנה). כמו כן תוכלו ליהנות מכל הטוב שיש לאזור להציע: אגמון החולה, נחלי הצפון, יקבים, מסעדות ועוד המון. אנחנו ממליצים בחום על "בלומה" שילוב של גלריה ובית קפה עם אוכל מעולה.

לעמוד המלון בבוקינג

מלון גליליון | כביש 90

מלון גליליון הוא המלון המשפחתי המושלם למשפחה שיודעת שתרצה לבקר באגמון החולה, הוא ממוקם ממש בכניסה לאגמון. במלון תמצאו כ-120 סוויטות וחדרים שונים – החל מחדרים זוגיים ועד לחדרים משפחתיים עם 2 מקלחות, 2 מיטות זוגיות ו2 ספות נפתחות. כמו כן יש חדר שמותאים ומונגש לנכים.

במלון בריכה קיצית גדולה עם מיטות שיזוף, מתחם ספא שמציע מגוון טיפולים עשיר וחדר כושר. יש גם מסעדות המציעות ארוחות בוקר צהריים וערב, וממש בסמיכות למלון ממוקם מתחם אגמון מרקט החדש עם המון מסעדות, בתי קפה וחנויות.

לעמוד המלון בבוקינג

רשת מלונות מטיילים | מטולה/דפנה/שדה נחמיה/מלכיה/אילון/גשר הזיו

לרשת מלונות מטיילים שישה בתי מלון מעולים לחופשה משפחתית! המלונות במיקומים אסטרטגיים אשר מתאימים למגוון רחב של טיולים אזוריים. במלונות מגוון רחב של חדרים שונים אשר יכולים להתאים להרכבים שונים של משפחות. לכל מלון המאפיינים הייחודיים לו כשכולם ידידותיים לטבעוניים ורובם מתאים גם להולכים על ארבע. בדלפק המלונות תמיד ישמחו לעזור לכם להרכיב את הטיול שמתאים לכם 🙂

לעמוד המלון בבוקינג (מטולה)

לעמוד המלון בבוקינג (דפנה)

לעמוד המלון בבוקינג (הירדן)

איך בוחרים מלון לחופשה משפחתית בצפון?

שאלה מצוינת! ישנם כמה פרמטרים שאתם צריכים לקבוע לפני שאתם סוגרים חופשה משפחתית. חשבו היכן אתם רוצים לנפוש בצפון: רמת הגולן, אזור הכנרת, עמק החולה, גליל תחתון וכו'. אם אתם לא בטוחים היכן או שלא כ"כ אכפת לכם נסו לחשוב מה חשוב לכם בחופשה: האם אתם רוצים חופשה מפנקת בלי לצאת מהמלון או שדווקא מעדיפים חופשה "אקטיבית" מלאת אטרקציות מסביב. ובסוף נסו להבין מה התקציב שלכם ובדקו את מחירי המלונות השונים. בהצלחה!

קצת עלינו | מגזין North-il

אנחנו מגזין North-il מגזין הצפון של ישראל 🙂 אצלנו באתר אתם יכולים למצוא מגוון רחב של המלצות בכל תחומי הצפון כמו: מסעדות, מקומות לינה, אטרקציות וכו'.

לכל בקשה, טענה, שאלה או שיתוף פעולה אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטופס בעמוד הבית.

מוזמנים לקרוא גם על: 6 ארוחות בוקר שוות בצפון! 

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »