בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מלון ברמת הגולן
מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים. אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קפצו לחלק הרלוונטי :)

פנדה | נווה אטיב 

מלון פנדה הוא מלון חדש יחסית שנבנה בנווה אטיב שבצפון רמת הגולן. הוא בחירה מצוינת גם לזוגות וגם למשפחות שרוצות להתפנק בחופשה מאובזרת ושווה במיוחד. המיקום צפוני במיוחד ומציע גישה נוחה לחרמון למי שרוצה. המלון משתרע על שטח 40 דומים ירוקים והנוף מרהיב במיוחד לשטחי רמת הגולן. 

במלון פנדה החדרים הם מעין בקתות שמזכירות את אירופה יותר מישראל. יש מגוון רחב של סוגי בקתות שיכולות להתאים גם למשפחות וגם לזוגות, חלקן מאובזרות במיוחד עם ג'קוזי או בריכה אישית. בנוסף לכך המלון מאובזר בבריכת שחייה וג'קוזי ספא גדול אשר נגישים לכלל האורחים. עתיד להיפתח לו גם מתחם ספא מפנק במיוחד עם בריכת שחייה מקורה, חמאם טורקי וכ-10 חדרי טיפולים.

השוס החדש הוא מסעדת "רושפלד" החדשה דנדשה שנפתחה במתחם המלון. כמובן שהיא של השף המפורסם יונתן רושפלד שהחליט להקים מסעדה שף באווירת רמת הגולן כך שאפילו לא צריך להזיז את הרכב לארוחה מצוינת. 

לעמוד המלון בבוקינג

כפר הנופש מרום גולן | קיבוץ מרום גולן

כפר הנופש מרום גולן מציע חופשה מרגיעה וירוקה במחירים נוחים יחסית. כפר הנופש משתרע על שטח ירוק וגדול בתוך הקיבוץ ומציע מגוון אופציות לינה שיכולות להתאים גם למשפחות וגם לזוגות.  אירוח בכפר הנופש של מרום גולן הוא אופציה מצוינת למי שרוצה נופש "אקטיבי" עם המון אטרקציות מסביב כמו: טיולי טרקטורונים, קטיפים של פירות, טיולי אופניים, קיאקים או פשוט טיולי טבע. במרום גולן ממוקמת גם מסעדת הבוקרים המצוינת שנחשבת לאחת ממסעדות הבשרים הטובות ברמת הגולן. 

לעמוד המלון בבוקינג

מלון פרא | בית המכס הישן

מלון פרא הוא מלון בוטיק חדש ברמת הגולן. הוא נבנה על בסיס מבנה בית המכס הישן ןהושקעו שם מיליוני שקלים בעיצוב ובנייה מחדש של המלון. פרא מעוצב בצורה יפיפייה בסגנון בוהו ומרגישים שחשבו שם על הפרטים הקטנים. שימו לב המלון הזה יותר מתאים לחופשה בוגרת ברמת הגולן (אין כניסה לילדים).

במלון פרא תמצאו 27 חדרים וסוויטות בארבעה מבנים נפרדים. בחצר המלון ממוקמת בריכת אינפיניטי מרהיבה עם מיטות שיזוף ופינות ישיבה מסביב לה. אל תדאגו יש גם ג'קוזי ספא, סאונה יבשה וסאונה רטובה. כמובן שיש גם מתחם ספא מפנק עם מבחר גדול של טיפולים שונים.

ומה עם קולינריה? במלון פרא תמצאו את אחת ממסעדות השף הטובות בצפון – מסעדת רוז' בניצוחו השף רועי דורי שמשתמש בחומרי הגלם האיכותיים של אזור רמת הגולן ומבשל תפריט אותנטי-מקומי. 

מלון בוטיק כנען וילאג' | חד נס

מלון הבוטיק כנען וילאג' הוא פנינה קטנה בחד נס. הוא מכיל בסה"כ 5 סוויטות יוקרתיות שכבכל אחת מהן יש מרפסת גן וג'קוזי פרטי. במרכז המתחם ממוקמת בריכת שחייה מחוממת ומפנקת, פינות ישיבה, ג'קוזי וסאונה יבשה. במקום גם מתחם ספא פרטי עם מגוון עשיר של טיפולים לחופשה מרגיעה במיוחד. 

באזור תוכלו ליהנות מכל השפע שיש לרמת הגולן להציע: מסעדות בשרים מצוינות, יקבים נפלאים ומגוון רחב של אטרקציות וטיולים באזור.

לעמוד המלון בבוקינג

 כפר הנופש עין זיוון | קיבוץ עין זיוון 

כפר הנופש עין זיוון מציע אירוח כפרי ומרגיע שיכול להתאים גם למשפחות וגם לזוגות. במקום תמצאו מגוון חדרים ובקתות מסוגים שונים רובן יכולות להכיל זוג +4. בחלק מהבקתות המפנקות תוכלו למצוא גם ג'קוזי וסאונה סאונה יבשה. 

כפר הנופש ממוקם ממש לצד בוסתן הגליל ובחודשי הקיץ תוכלו להנות מקטיפים של מגוון פירות שונים כמו: דובדבנים, פטל, תפוחים ועוד. כמו כן עין זיוון הוא מיקום אסטרטגי למטיילים ממש ליד שביל הגולן, תוכלו להנות מטיולי יום מצוינים באזור. 

לעמוד המלון בבוקינג

מה עוד עושים ברמת הגולן?

שאלה מצוינת! ברמת הגולן יש המון מה לעשות: אם אתם בקטע של אטרקציות תוכלו להנות מטיולי ריינג'רים וטרקטורונים, קטיפי פירות שונים והמון טיולים בטבע המדהים. רמת הגולן זה אזור אידיאלי לגידול ענבים ליין כך שיש מגוון יקבים מצוינים באזור, מוזמנים לקרוא על: 9 יקבים ברמת הגולן שאתם חייבים להכיר. בנוסף לכך ידוע שברמת הגולן הבשר המקומי מצוין כך שזה טיול מצוין לקרניבורים, מוזמנים לקרוא על: 6 מסעדות בשרים בצפון לא תופתעו לגלות שרובן ממוקמות ברמת הגולן 🙂 

בכמה מילים על מגזין North-il

אהלן, אנחנו מגזין North-il. אנחנו כותבים תוכן מקומי על הצפון המדהים שלנו! במגזין תמצאו מגוון כתבות בתחומי האוכל, הלינה והאטרקציות בצפון. מוזמנים לקרוא על מלונות בצפון.
לכל שאלה, בקשה או שת"פ אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטופס בעמוד הבית. תמיד כאן בשבילכם!

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »
מלון למשפחות בצפון
מלונות בצפון

מלון למשפחות בצפון | 6 מלונות משפחתיים במיוחד [2023]

אנחנו יודעים שלארגן חופשה משפחתית זו משימה לא פשוטה! לאן לנסוע, איזה אטרקציות, איפה לאכול והיכן ללון? אנחנו כאן בשביל לעזור לכם לפתור לפחות בעיה אחת ואולי יותר 🙂
ריכזנו עבורכם כמה מלונות מצוינים למשפחות במיקומים שונים בצפון הארץ!

קרא עוד »