בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

מלון לזוגות בצפון | 9 מלונות רומנטיים במיוחד [2023]

מלונות לזוגות בצפון
יש מקום יותר מושלם לחופשה רומנטית מצפון הארץ? אם אתם שואלים אותנו אז בטוח שלא :) עם נוף מרהיב, קולינריה מקומית מעולה, מגוון רחב של אופציות לינה והמון אטרקציות שוות זאת כנראה החופשה האולטימטיבית. ריכזנו לכם את המלונות המומלצים לזוגות שרוצים חופשה מושלמת.

קפצו לחלק הרלוונטי :)

מלון פרא | בית המכס הישן

אי אפשר שלא להתחיל את סדרת ההמלצות שלנו במלון פרא שברמת הגולן. במלון שהוקם על בסיס בית המכס הושקעו מיליוני שקלים ושנים של תכנון ובנייה. הוא מיועד לזוגות בלבד ולא מקבל ילדים כלל מה שנותן אווירה בוגרת ושקטה. סביבו יש טבע בלבד מה שמחזק את תחושת הפרטיות ומעצים את תחושת ה"צפון".

במלון סך הכל 27 חדרים ומיני סוויטות שונות אשר ממוקמים ב-4 מבנים שונים. המלון מעוצב בסגנון בוהו מהמם ורואים שהושקע בו המון זמן מחשבה. במתחם החיצוני ישנה בריכת אינפיניטי עם מיטות שיזוף מפוזרות. יש גם ג'קוזי, סאונה יבשה, סאונה רטובה ומתחם ספא מפנק שמציע עיסויים שונים לחופשה מרגיעה במיוחד.

מלון פרא גם מציע קולינריה מקומית ועשירה. במסעדת רוז' שבתוך המלון מתופעלת על ידי השף רועי דורי שמרבה להשתמש בתוצרים המקומיים והמצוינים אשר מאפיינים את רמת הגולן.

 

מלון פנדה | נווה אטיב

מלון פנדה החדש הוא אחד המלונות האולטימטיבים לחופשה זוגית מפנקת. הוא מציעה מיקום אסטרטגי קרוב לחרמון, נוף מרהיב לצפון הפראי של ישראל, יופי אינסטגרמי ואבזור מלא ומפנק. המלון משתרע על שטח של 40 דונמים כשהחדרים הם מעין בקתות אירוח שמפוזרות בשטחי המלון.

המלון מאובזר בבריכת שחייה וג'קוזי ספא לאורחי המלון. בעתיד יפתח גם מתחם ספא עם בריכת שחייה מקורה, חמאם טורקי ו10 חדרי טיפול. ישנם מגוון רחב של בקתות זוגיות ומשפחתיות, אם אתם מעוניינים באבזור שווה ופרטי תוכלו לקחת בקתה עם בריכה אישית מפנקת.

לאחרונה נפתחה נפתחה גם המסעדה החדשה של השף יונתן רושפלד במתחם המלון!

בקיצור מלון פנדה הוא בחירה רומנטית בהחלט עם נוף מרהיב, עיצוב מהמם ואבזור מצוין.

לעמוד המלון בבוקינג

מלון סטאי כנרת | חוף צאלון

כבודו במקומו מונח. מלון סטאי כנרת הוא אחד המלונות הכי יוקרתיים ומפנקים לזוגות. למלון סטאי נוף יפיפה לכנרת והוא מעוצב בצורה אלגנטית ומדויקת, ניתן לראות שהשקיעו בכך הרבה מחשבה.

במלון יש לא פחות מ-158 וילות מפוארות עם מגוון מאפיינים שונים לדוגמא: וילה עם ג'קוזי פרטי מפנק או וילה עם בריכה צמודה. אם תבחרו בחדר סטנדרט תוכלו להנות לא פחות עם בריכה גדולה ומפנקת לכל אורחי המלון. כמובן איך אפשר בלי מתחם ספא מפנק עם תפריט עיסויים עשיר, סאונה, בריכת מינרלים מקורה וחמאם טורקי לחופשה מרגיעה במיוחד.

מלון סטאי הוא מלון מצוין לזוגות שרוצים להתפנק בחופשה יוקרתית אל מול נוף הכנרת!

לעמוד המלון בבוקינג

סופיה כנרת | טבריה

מלון סופיה כנרת פתח את שעריו ב-2021 והוקם על בסיס מבנה עתיק ויפהפה מהתקופה העות'מאנית. הושקע במלון לא פחות מ-150 מיליון ש"ח! המלון משלב היסטוריה עשירה וארכיטקטורה מרהיבה.

במלון סופיה ישנם כ-120 חדרים וסוויטות המעוצבים בצורה אלגנטית. החדרים מאובזרים במערכת חכמה כך שניתן לשלוט בתאורה ובטמפרטורה בצורה נוחה. כמו כן קיימים גם 4 חדרים מותאמים לאורחים בעלי מוגבלויות. השוס של המלון הוא בריכת האינפינטי המרשימה על הגג עם נוף מטריף לכנרת, לצידה הבר "אלטמירה" המציע מגוון עשיר של משקאות וקוקטיילים וגם תפריט אוכל חלבי ים תיכוני. . (היחיד באזור טבריה).

במלון מסעדת COCA בניצוחו של שף דוד קקון המגישה אוכל גלילי עם חומרי גלם טריים, איכותיים ומקומיים.  כמובן שאיך אפשר בלי מתחם ספא מפנק שמכיל כ-6 חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה יבשה ופינת רגיעה עם תה גלילי ועוגיות.

לעמוד המלון בבוקינג

מלון אדמונד בוטיק | ראש פינה

מלון אדמונד בוטיק שבגליל העליון מעוצב כולו בהשראת המושבה ראש פינה ומשלב עיצוב קלאסי ואלגנטי. הכניסה לגמלון מגיל 14 ומעלה כך שבאופן יחסי תוכלו ליהנות מחופשה בוגרת.

למלון אדמונד 66 חדרים וסוויטות מפוארות, חלקם אפילו עם ג'קוזי פרטי במרפסת. לקהל הרחב של המלון מוצעת בריכת שחייה מרכזית ולצידה ג'קוזי מוגבה. כמובן שיש גם מתחם ספא שמציע מגוון רחב של טיפולים. במלון גם מסעדת ויקטוריה האלגנטית שעובדת על בסיס בופה ומשלבת מנות קלאסיות אירופאיות עם קולינריה מקומית ים תיכונית.

באזור ראש פינה תמצאו מגוון עצום של אטרקציות צפוניות, יקבים ומסעדות כך שזוג שרוצה חופשה יותר "אקטיבית" מלון אדמונד יכול להוות בחירה מעולה.

לעמוד המלון בבוקינג

מלון יערות הכרמל | בית אורן

מלון יערות הכרמל הוא שועל ותיק. מלון מפנק ברמות של רשת ישרוטל. מעולה למי שמחפש חופשה מרגיעה במיוחד עם מתקני ספא מהטובים בעולם. כמו כן הכניסה למלון מגיל 16+ כך שהוא בכלל מעולה לזוגות.

במלון יערות הכרמל כ-126 חדרים וסוויטות – כולם פונים על נופי היערות. במלון יש בריכת שחייה חיצונית, בריכת שחייה פנימית, חדר כושר ומגרש טניס לאקטיבים שבנינו. מתחם הספא של המלון מאובזר בחמאם טורקי, סאונה יבשה, סאונה רטובה וג'קוזי. חדרי טיפול מפנקים (1 זוגי הכולל ג'קוזי פרטי) ומגוון עשיר במיוחד של טיפולים.

האירוח במלון הוא בנוסח חצי פנסיון הכולל ארוחת בוקר וערב שמוגשות במסעדת כרמים השף רונן אפריים. האוכל המוגש במסעדה הוא אוכל גורמה עם דגש על בריאות תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים.

מלון אחוזת יערות הכרמל הוא מלון יוקרתי, בריאותי ומרגיע. מתאים לזוגות שרוצים להתפנק בחופשה עם ספא גדול ואיכותי, מי שרוצה עיסויים טובים ואוכל מצוין ממש בתוך המלון. מקום ירוק ונעים לעין.

לעמוד המלון בבוקינג

מלון גלי כנרת | טבריה

מלון גלי כנרת הוא מלון יוקרה ותיק ברשות ישראל-קנדה. הוא  פועל כבר קרוב ל-75 שנה ונפתח מחדש לאחר שיפוץ מרענן בספטמבר 2021. הכניסה למלון היא מגיל 16+.

במלון מגוון רחב של חדרים שונים עם 7 סוויטות בקומה העליונה, 16 חדרי גן עם ג'קוזי חיצוני פרטי ועוד שלל חדרים עם נוף הישר אל הכנרת והרי הגולן. הבריכה של מלון גלי כנרת היא אחת היפות שתראו, עם עיצוב אלגנטי, מים צלולים, מיטות שיזוף נוחות ושמשיות לימי קיץ חמים. צמוד לבריכה איך אפשר בלי בר משקאות וקוקטיילים מרעננים.

הספא של מלון גלי כנרת מאובזר כראוי עם ג'קוזי ענק שמוקף בחלונות זכוכית, סאונה רטובה, סאונה יבשה, חדר כושר ופינות רגיעה. כמובן שיש מגוון רחב של טיפולים שהספא מציע. ואיך אפשר בלי מסעדת הדגל החדש: לוטה בניצוחו של השף אסף גרניט וקבוצת מחנה יהודה. השם הוא מחווה לגברת הראשונה של המלון. המסעדה אמורה להגיש מעין פיוז'ן ירושלמי, טברייני וצפוני גלילי. במסעדה מגישים ארוחות בוקר ערב וצהריים (צריך להזמין מקום מראש).

מלון גלי כנרת הוא בחירה מעולה לזוגות שרוצים חופשה יוקרתית לצד חוויה קולינרית מעולה וזמינה.

לעמוד המלון בבוקינג

מלון בית בגליל | יער ביריה

מלון הבוטיק בית בגליל הוא אחד מהמלונות של קבוצת הרברט סמואל. הוא ממוקם בליבה של שמורת טבע ממש בין העצים. המלון מעוצב בצורה יוקרתית תוך שילוב של כפריות "טוסקנית". אפשר להגיד שזה קצת שילוב של חופשת צימר במלון.

למלון בית בגליל מגוון של חדרים ברמות יוקרה שונות – בחלק מהם תמצאו בריכה פרטית או ג'קוזי פנימי. אם תרצו לקחת את זה לשלב הבא תוכלו לשכור את ה"אוהל האפריקאי" בגודל 75 מטרים עם מקלחון חיצוני, בריכה פרטית עם פינות ישיבה המוקפת בדק עצים. כל החדרים מאובזרים במיטות קינג סייז, חדר אמבט שווה וטלוויזית LCD.

כמו כן במלון בית הגליל יש מסעדת שף שמגישה מיני מאכלים גליליים-מקומיים, מתחם ספא עם מגוון טיפולים, מגרש טניס, חדר כושר ובריכה עונתית גדולה ומפנקת לצד חדרי סאונה יבשה ורטובה.

בחירה מצוינת לזוגות שרוצים שילוב של חופשת "צימר" לצד מסעדה זמינה, מתחם ספא ובריכה גדולה. הכל בטבע המושלם.

לעמוד המלון בבוקינג

מלון מגדלה | טבריה

ולסיום עוד אחד מהמלונות סובב כנרת היוקרתיים! מלון מגדלה הוא מלון יפה במיוחד מעוצב בשילוב סגנונות עתיקים ומודרנים. במלון כ-150 חדרים שונים – החלק מחדרי סטנדרט ועד לסוויטות גדולות ומרווחות. במלון שחיית בריכה יפה עם פינות ישיבה פזורות, חדר כושר ומסעדה עם תפריטים משתנים. למלון גישה לחוף רחצה לא מוכרז.

לעמוד המלון בבוקינג

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »