בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר
יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קפצו לחלק הרלוונטי :)

על היקב פלטר

יקב פלטר הוקם בשנת 2001 על ידי טל וניר פלטר. טל סיים לימודי ייננות באוסטרליה ורצה להתחיל לייצר יין בארץ ואחיו ניר הצטרף אליו למשימה בצד הניהולי, המיתוגי, השיווקי והמכירתי. היקב הוקם לראשונה בחצר המשפחה במושב צופית ורק בשנת 2005 עבר לקיבוץ עין זיוון שברמת הגולן. כיום מייצרים ביקב פלטר 450 אלף בקבוקים בשנה, כולם בבציר ידני עם ענבים שמגיעים אלינו ממצפה רמון ועד לרמת הגולן.

בשנת 2012 הקימו טל וניר את יקב מטר – הגרסה הבוטיקית והכשרה של יקב פלטר. בהמשך בשנת 2013 הקימו גם מזקקת אלכוהול שמייצרת מגוון משקאות שונים כמו: ברנדי תמרים, ערק, ג'ין ועוד.

יקב פלטר 2

יקב פלטר מרכז

מרכז המבקרים של יקב פלטר

ליקב פלטר מרכז מבקרים שממוקם בעין זיוון ממש איפה שמייצרים את היין. אל תצפו לנוף כרמים, כאן זה לא הסיפור. מבחוץ ליקב מתחם גדול עם הרבה פינות ישיבה ובימי החורף הגשומים יושבים ממש בתוך היקב לצד חביות הנירוסטה הענקיות.

ביקב מאירוח נעים ויוצא דופן, העובדים תמיד ישמחו לספר לכם על ההיסטורית היקב והיינות השונים ויציעו לכם ממגוון טעימות ללא עלות. ליקבי פלטר ומטר יינות אדומים, לבנים, מבעבעים ויינות רוזה כשרובם יבשים. ישנם יינות זניים וגם בלנדים משובחים. חלק מהיינות מתיישנים בחביות עץ אלון צרפתי עד ל-24 חודשים!

רעבים? ביקב מגישים פלטת גבינות עיזים מעולות שנעשות במקום! החל מ: גבינת בורשג – גבינה רכה עטופה בפלפל שחור, גבינות תום וקפרינו וגבינת לבנה עם שמנ"ז (שגם מיוצר במקום). לצד הגבינות תקבלו גם לחם מחמצת מתוצרת מקומית בעין זיוון.

יקב פלטר 3

אם תגיעו בשישי שבת תוכלו להזמין אוכל בפוד-טראק משתנה הממוקם ממש בחצר היקב. כמו כן בחצר היקב ממוקמת גם חנות בוטיק קטנה עם כל הטוב שיש לרמת הגולן להציע: מגוון מוצרי בוטיק מקומיים-איכותיים, מגוון היינות של יקבי פלטר ומטר, הגבינות המעולות שהם מכינים ועוד המון!

שימו לב: לעיתים קרובות עושים ביקב פלטר אירועים שונים כמו מסיבות, הופעות וערבי שף שווים. אנחנו ממליצים בחום להתעדכן בפייסבוק שלהם מבעוד מועד.

בקיצור

יקב פלטר הוא יקב מצוין עם אירוח מהטובים ביותר. היינות של יקב פלטר מעולים ומאוד אהובים בישראל. אם כי שימו לב לא תמצאו שם נוף כרמים פסטורלי שיש ליקבים אחרים להציע באזור רמת הגולן. באזור תוכלו להנות גם ממאפיית מטרלו המפורסמת או מיקב בהט המשפחתי.

שעות הפתיחה של יקב פלטר >>
א – ש 10:00-17:00

טלפון ליצירת קשר >>
077-9100355

ובכמה מילים על המגזין

אהלן, אנחנו מגזין North-il 🙂

אנחנו כותבים על תכנים בנושאי: אטרקציות, לינה וקולינריה בצפון המדהים שלנו. אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה, בקשה או כל דבר אחר בטופס שבעמוד הבית.

אהבתם את הכתבה? מוזמנים לקרוא גם על: 6 מלונות משפחתיים במיוחד או על 6 ארוחות בוקר שוות בצפון

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
מלון למשפחות בצפון
מלונות בצפון

מלון למשפחות בצפון | 6 מלונות משפחתיים במיוחד [2023]

אנחנו יודעים שלארגן חופשה משפחתית זו משימה לא פשוטה! לאן לנסוע, איזה אטרקציות, איפה לאכול והיכן ללון? אנחנו כאן בשביל לעזור לכם לפתור לפחות בעיה אחת ואולי יותר 🙂
ריכזנו עבורכם כמה מלונות מצוינים למשפחות במיקומים שונים בצפון הארץ!

קרא עוד »