בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

יקב כשר בצפון
מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קפצו לחלק הרלוונטי :)

יקב הר אודם | מושב אודם, רמת הגולן

יקב הר אודם זכה בשנת 2022 בתואר יקב הבוטיק הטוב בישראל בתחרות Terra Vino. היקב הוקם על ידי משפחת אלפסי בשנת 2003 וכיום מייצרים שם כ-180 אלף בקבוקים בשנה. החל מבציר 2007 היין המיוצר ביקב כשר. 

מרכז המבקרים של יקב הר אודם ממוקם כמובן במושב אודם שבצפון רמת הגולן. במרכז הפסטורלי ישמחו לארח אתכם ולספר לכם את הסיפור המשפחתי. אם תרצו לצד טעימות היין תוכלו לאכול גם מפלטת גבינות מפנקת או מפיצה מרגריטה שנאפית במקום. כמו כן יינות היקב טבעוניים וניתן להגיע גם עם ההולכים על ארבע. 

שעות הפעילות יקב הר אודם >>

א'-ה' 10:00-17:00

ו' 10:00-16:00

להזמנת מקום ליקב הר אודם >>

לחצו כאן

יקב בהט  | קיבוץ עין זיוון, רמת הגולן

יקב בהט הוא יקב משפחתי וקטן אשר ממוקם בקיבוץ עין זיוון שברמת הגולן. היקב הוקם על ידי עופר בהט ששנים חלם על הפקת יין משלו. עופר בתחילת דרכו השתמש באמצעים פשוטים עם ציוד מושאל עד שלאט לאט גדל ליקב שמיצר 20,000 בקבוקים בשנה אשר נמכרים במקום בלבד (או בהזמנה באינטרנט). היקב כשר בפיקוח בד"צ מהדרין. 

במרכז המבקרים של היקב תוכלו להנות מטעימות היינות (והליקרים!) שמיוצרים במקום. במרכז גם מסעדה חלבית המגישה פלטות גבינות, ארוחות בוקר שוות ופיצות הישר מהטאבון. במקום תוכלו לשמוע על אודות היקב ותהליך הפקת היין. 

יקב רמת הגולן | קצרין, רמת הגולן

יקב רמת הגולן הוא אחד מהיקבים הגדולים בישראל, הוא יוסד כבר ב-1983 על ידי קבוצה של 8 קיבוצים ומושבים. ליקב סדרות מפורסמות מאוד: הר חרמון, גולן, גמלא וירדן. בפועל היקב מייצר יינות מכ-22 זני ענבים שונים. היקב כמובן כשר למהדרין. 

במרכז המבקרים של היקב תוכלו ממגוון סוגים של סיורים שונים כמו: סיור קלאסי עם הסברים על תהליך ייצור היין, סיור VIP עם מדריך יין מקצועי וטעימת יינות עשירה בחדר VIP בליווי גבינות ממחלבת בוטיק, סיור כרמים עם רכב שטח ועוד. כמו כן תוכלו פשוט ליהנות מטעימות יין במרכז המבקרים.  במתחם גם חנות יין שם תוכלו להצטייד הביתה. 

שעות פתיחה יקב רמת הגולן >>

א'-ה '08:30-17:30

ו' 08:30-15:00

*שעה לפני בשעון חורף

לסגירת סיורים כנסו לאתר רמת הגולן >>

לחצו כאן

יקב בזלת הגולן | קדמת צבי, רמת הגולן

יקב בזלת הגולן הוקם על ידי יואב לוי בשנת 1998 אחרי ששנים הכין יין בביתו. כיום היקב מייצר כ-80,000 בקבוקים בשנה. הסוד של יקב בזלת הוא השימוש באקלים המקומי של רמת הגולן, אידיאלי לגידול כרמים באדמת הבזלת הפוריה. 

מרכז המבקרים של יקב בזלת גדול ותוכלו לשבת בחצר היקב בימי הקיץ החמים או בפנים בימי החורף הגשומים.  ליקב תפריט עם אופציה לטעימות – 3 טעימות ב-50 ש"ח ואם רוצים ניתן להזמין כוס או בקבוק לאחר מכן. לצד טעימות היין תוכלו להזמין גם מאכלים שונים כמו פלטות גבינות עם מטבלים ולחמים, עלי גפן, פורל מעושן ועוד. 

*שימו לב, יינות היקב כשרים אך מרכז המבקרים פתוח בשבת. 

שעות הפעילות יקב בזלת >>

א'-ש' 10:00-17:00

טלפון ליצירת קשר >>

04-6965010

יקב הרי גולן | קיבוץ יראון, גליל עליון

יקב הרי גליל הוא יקב מיוחד במינו, הוא יקב גדול שמייצר כמות בקבוקים גדולה – מיליון בשנה ואם זאת הוא שומר על אופי ועל ערכים חשובים. בשנים האחרונות היקב החל בתהליך הטמעה של גישת בר קיימא ומשתדלים לנקוט פעולות כמו ייצור אנרגיה חלופית על ידי מערכת סולארית, ייצור קומפוסט, מערכת לטיפול במי שפכים ועוד. 

ליקב הרי גליל מגוון רחב של סדרות ויינות – אדומים, לבנים ורוזה. הענבים שלהם מגיעים מכרמים הממוקמים ברחבי הגליל העליון כשלכל כרם האופי והייחודיות שלו. במרכז המבקרים של היקב תוכלו להנות ממגוון חבילות ואטרקציות שונות כמו: "חווית טוסקנה" שילוב של טיול סוסים עם סיור מודרך ביקב,  

סיור בין הכרמים, חבילה רומנטית ועוד. 

שעות הפעילות יקב הרי גליל >>

א'-ה': 09:00-17:00

ו': 09:00-14:00

קישור להזמנות יקב הרי גליל >>

לחצו כאן

יקב מטר | עין זיוון, רמת הגולן 

יקב מטר הוא האח הקטן והכשר של יקב פלטר, הוא הוקם על ידי טל וניר פלטר בשנת 2012 מתוך רצון ליצור יין כשר משובח תוך שימוש בידע והגישה המקצועית של יקב פלטר. 
ליקב מטר מגוון יינות בוטיק כשרים, החל מיינות אדומים כמו קברנה סוביניון ופטי ורדו דרך ליינות לבנים כמו שרדונה ושנין בלאן ועד יינות רוזה ומבעבעים. במרכז המבקרים של יקב מטר ופלטר תוכלו ליהנות ממגוון טעימות ללא עלות של היינות השונים, מפלטת גבינות שנעשות במקום ומחנות בוטיק עם מגוון מוצרי רמת הגולן. 

*שימו לב יינות יקב מטר כשרים אך היינות של פלטר לא, כמו כן המקום פתוח בשבת

שעות הפתיחה של יקב פלטר >>

א'–ש' 10:00-17:00

טלפון ליצירת קשר >>

077-9100355

קצת עלינו

אהלן, אנחנו מגזין North-il 🙂
אנחנו כותבים על כל מה שקורה בצפון המדהים שלנו!
רוצים לקרוא עוד? מוזמנים להכנס למלונות בצפון או למסעדות בצפון
תמיד כאן בשבילכם לכל בקשה או שאלה!

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »
מלון למשפחות בצפון
מלונות בצפון

מלון למשפחות בצפון | 6 מלונות משפחתיים במיוחד [2023]

אנחנו יודעים שלארגן חופשה משפחתית זו משימה לא פשוטה! לאן לנסוע, איזה אטרקציות, איפה לאכול והיכן ללון? אנחנו כאן בשביל לעזור לכם לפתור לפחות בעיה אחת ואולי יותר 🙂
ריכזנו עבורכם כמה מלונות מצוינים למשפחות במיקומים שונים בצפון הארץ!

קרא עוד »