בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

לגזור ולשמור | 6 ארוחות בוקר שוות בצפון [2023]

ארוחת בוקר בצפון
מה לא נאמר על ארוחות בוקר וכמה כבר אפשר לחדש ולגוון את ההרכב הקבוע של לחם, ביצה וירקות? ובכן, יש כמה עסקים בצפון שישמחו לארח אתכם ולהוכיח שזה עדיין אפשרי. אוכל, ובמיוחד במסגרת ארוחת בוקר, הוא אחד מהבילויים האהובים על ישראלים, ואנחנו מוכנים להגיע רחוק מאוד בשביל אחת טובה. כמה רחוק? קראו ותגלו איך פתאום יש לכם סידור דחוף לעשות ברמת הגולן.

קפצו לחלק הרלוונטי :)

קפה מוייז | מושב רמות

נפתח את סדרת ההמלצות שלנו עם עגלת קפה משפחתית ומרגשת, שהוקמה על ידי ביתו של אחד מהדמויות המרכזיות ביישובי הגולן ולזכרו – קפה מוייז. העגלה המיוחדת הזו היא למעשה פרויקט הנצחה שיצרו אור ובעלה טל לזכר אביה שנפטר מקורונה והם מנהלים אותה באהבה ומסירות מיום הקמתה. העגלה ממוקמת במושב רמות כמעין מרפסת לנופה המשגע של הכנרת, ופינות הישיבה המפנקות מפוזרות בין יצירות אומנות ישראליות ברוח האזור. אחת לשבוע בימי חמישי בערב, תוכלו ליהנות גם ממופע שקיעה של אמן אורח. בצמוד לעגלת הקפה ישנו גם מתחם סדנאות יצירה מהמם ואוטובוס שהוסב לחנות קטנה של דברי אומנות לבית שמתופעל על ידי אור.

לאווירה המיוחדת והנעימה שיוצר המרחב מתלווה תפריט מרשים לא פחות, המבוסס על תוצרת מקומית של משקים וחקלאים מהגולן. התפריט של קפה מוייז לא מוותר על אף לקוח ומאפשר לכולם רגע קסום של בוקר אל מול כנרת – ממתוק ועד מלוח, מבריא ועד מושחת, ללא גלוטן, טבעוני וכל סוגי החלב, מחכים מידי יום למבקרים. ארוחת הבוקר שלכם יכולה בקלות להפוך ליום בילוי שלם הודות לקרבתו של מושב רמות לחופי הכנרת, שמורות טבע לאומיות וכן היותו צמוד למתחם סדנאות למשפחות.

שעות פעילות

ימים א', ג', ד', ו', ש': 09:00-14:00

יום ה': 09:00-14:00, 17:00-21:00

הגבינות של מיאסה | עיספיא

סמוך להרי הכרמל היפהפיים שוכנת מסעדה צנועה ששמה נודע למרחקים בזכות ארוחות הבוקר המיוחדות שלה. הגבינות של מיאסה היא לא סתם מסעדה, אלא מפעל חיים שלם של אישה אחת חזקה, שיצרה לעצמה ולכולנו עולם קצת יותר בריא וטעים. מיאסה חלבי – האישה שמאחורי הגבינות, הקימה את המקום שלה לאחר שעבדה שנים כמנחת סדנאות להכנת גבינות ביתיות מחלב הרפת של משפחתה. דרך האוכל הטרי והמצוין שהיא מגישה, היא מבקשת לעורר השראה בנשים אחרות לעקוב אחר החלומות שלהן.

מיאסה יצרה תפריט שלם שבנוי על חומרי גלם טבעיים ומקומיים, החל מהחלב לייצור הגבינות, ועד איסוף הביצים מהלול ואפיית הלחמים בעבודת כפיים מידי בוקר – שום דבר אינו מעובד. למרות היותה מסעדה כפרית, הגבינות של מיאסה מגישה מנות מוקפדות ופוטוגניות במיוחד על רקע נוף הרים ירוקים, ומציעה תפריט מאוד מגוון ומעניין. אם אתם חובבי טבע מושבעים, בוודאי תשמחו לשמוע שהמסעדה מציעה גם מגשים לדרך שתוכלו לפרוס על מחצלת איפה שרק תבחרו.

שעות פעילות

ימים א׳-ה׳: 14:00 – 08:30

ימים ו׳, ש׳ וחגים: 8:30-15:00

מטרלו | עין זיוון

לא סתם המוני אנשים פוקדים בכל סוף שבוע את קיבוץ עין זיוון שבגולן, הם מגיעים במיוחד מכל קצוות הארץ אל בית הקפה הפופולארי (ובצדק) מטרלו. בימים אלו מטרלו מתמודדת בתחרות המטבח הישראלי 2022 על פרס המגדנייה המצטיינת, ויש לה את כל הסיבות לזכות! העיצוב, האווירה וכמובן – הטעם.

אם שמעתם על מטרלו אך טרם הייתם שם, כנראה נתקלתם בצילום ויטרינה פוטוגני במיוחד של קרואסון מפוספס או מאפה מדהים אחר, ואנחנו כאן כדי לסבר את האוזן – מראה עיניים (וטעם לשון) הכרחיים כדי להבין את הסנסציה. לא עוד ויטרינה נוצצת ומבטיחה שגורמת לחלומות שלנו להתרסק עם הביס הראשון, אלא עמידה מלאה ומצוינת בהבטחה הוויזואלית. כריכים,  ארוחות בוקר, קרואסונים ומאפים שבאמת קשה לדמיין לבד, יחכו לכם במטרלו ברחבת העסקים של עין זיוון.

טיפ למקצוענים: הגיעו בימי שישי כדי ליהנות משוק האיכרים שמארגנת תיירות עין זיוון מידי שבוע, והגיעו מוקדם! השמועה אומרת שבבוקר המאוחר כבר לא נשאר כלום…

שעות פעילות

ימים ג'-ש': 9:00-13:00

מעיונה | קיבוץ עמיר

שקטה אך מופלאה, ניצבת מעיונה בלב קיבוץ עמיר, ומארחת מידי יום תושבים מקומיים לצד תיירים בעזרת מטבח שמחולל ניסים. המקום אולי קטן, אך המגוון הקולינרי שלו מרשים ומפתה – ארוחות בוקר פשוטות אך מדויקות, כריכים מכל הסוגים, סלטים רעננים ומפתיעים ומאפים. אוי המאפים. כמה צבע, טעם ויופי יש בהם. המקום מכין גם פלטת גבינות שלא מביישת אף יקב בליווי לחם וירקות טריים, ומציע גם שתייה קרה וחמה מכל הסוגים.

בשירות אדיב וקרוב, יוצרים אנשי מעיונה חוויה אינטימית וטעימה שמרגישה כמו בית, וכדי להשלים את התמונה, אפשר אפילו לשבת על שולחן אוכל ביתי אמיתי שהונח במרכז החלל. גם כאן נמליץ להגיע מוקדם כדי לתפוס מקום ישיבה נוח, ואם אתם מתכננים את המשך היום שלכם באזור, אל תפספסו את חומוס העגלון שיושב ממש לצד מעיונה ומשלים את הסצנה הקולינרית של קיבוץ עמיר. וכן, זה לגיטימי לאכול גם חומוס לארוחת בוקר, אנחנו לא נשפוט אתכם.

שעות פעילות

ימים א'-ד': 15:00 – 08:00

יום ה': 8:00-20:00

ימים ו'-ש': 15:00 – 08:00

עוז פטיסרי | הגושרים

איך אתם עם ארוחת בוקר מול נחל זורם? לשכשכך רגליים תוך כדי ביס בקרואסון מפוצץ טעמים מטורפים? לחלוק נוף עם ברווזים וטווסים שחיים באחת הפינות היפות ביותר בצפון? כולם מכירים את מסעדת דג על הדן, אבל הגיע הזמן שיכירו את השכנה הצמודה והמתוקה שלה – עוז פטיסרי. בתחילת 2022 עברה קונדיטוריית עוז פטיסרי למקום הנוכחי שלהם, ממש על נחל דן בקיבוץ הגושרים. שם, כשהעצים הירוקים והמים הזורמים מקיפים מכל עבר, מגישה הקונדיטוריה מבחר עצום של כריכים, מאפים, סלטים וארוחות בוקר ברמה אחרת מכל מה שהכרתם עד היום.

לא סתם הם מעידים על עצמם שהם הביאו ניחוחות של פריז לגליל העליון, מבט אחד בקרואסונים של עוז פטיסרי וגם אתם תתאהבו.

שעות פעילות

ימים ב'-ה': 08:00-16:00

יום ו': 08:00-14:00

יום ש': 09:00-16:00

לחמק'ה | מתחם נופית חרמון

אולי אחד המקומות האהובים עלינו, אם חושקת נפשכם בארוחת בוקר מצוינת לחמק'ה זה המקום בשבילכם. בבית הקפה הצפוני מגישים מגוון רחב של ארוחות בוקר "מורכבות מראש" כמו: מקושקשת ברי, בריוש עם ביצת עין וגם כאלה קלאסיות יותר כמו בוקר לחמק'ה שמוגשת עם שתי ביצים לבחירה, צלחת ירקות, לחמים, מתבלים ושתייה. יש גם מגוון אדיר של כריכים פשוט מעולים כמו: כריך סלמי, קרואסון גאודה והודו, כריך פורטבלו וקונפי ועוד המון אחרים וטובים.

לחמק'ה היא גם מאפייה מצוינת לא פחות מבית קפה ותוכלו להצטייד לבית עם מגוון של לחמי מחמצת טריים שנאפים מדי יום, קרואסונים ומיני מאפים אחרים, עוגות מצוינת ועוד המון הפתעות. מומלץ בחום!

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »