בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

אין נוף כזה | צימר הרימון במעלה גמלא

ג'קוזי של צימר הרימון
עם נוף עוצר נשימה לעמק והכנרת, אבזור מפנק במיוחד ומחשבה אמיתית על הפרטים הקטנים אי אפשר שלא להתאהב בצימר הרימון שבמעלה גמלא!

קפצו לחלק הרלוונטי :)

בכמה מילים על הצימר

צימר הרימון בוטיק נבנה ומתופעל על ידי תם וזיו ומהרגע הראשון מרגישים שהם השקיעו בו המון מחשבה. הוא ממוקם בישוב מעלה גמלא בדרום/מערב רמת הגולן אל מול נוף יפיפה של העמק והכנרת (במרחק של 4 קילומטרים). הוא אמנם בנוי בתוך שכונת מגורים ובצמוד לבית המארחים אך ישנה פרטיות מלאה ותחושה נעימה לאורך כל השהות.

החצר

בחצר הצימר הענקית ישנו מגוון רחב של פינות ישיבה מפוזרות, פינת מדורה לערבים קרירים, מטבח חוץ הכולל: מנגל גז, כירה, כיור ושולחן אוכל מעץ מלא שמתאים ל8 נפשות פלוס מינוס.
רוצים לצאת לטייל קצת? לקפוץ לכנרת? אין בעיה יש ערכה מוכנה הכוללת עגלת שטח לנשיאת ציוד, מחצלת, צידנית וכסאות.
עכשיו בואו נדבר פינוקים – במתחם הספא של הרימון יש בריכת זרמים – או בעצם סוג של ג'קוזי ענק שמגיעה ל-38 מעלות צלזיוס. מכירים את זה שיוצאים מהג'קוזי וקר לכם? לא בבית ספרנו – כאן אפשר לקפוץ ישר למקלחת החוץ הכפולה (תמיד יש מים חמים בזכות מערכת גז) או לסאונה היבשה המפנקת.
כל הטוב הזה אל מול נוף עוצר נשימה של העמק והכנרת (עוד נחזור על המשפט הזה כמה וכמה פעמים).

ובפנים

בפנים הצימר ישנם שלושה חדרי שינה בגדלים שונים, חדר מאסטר גדול שכולל שירותים ומקלחת פרטיים, חדר בינוני שיכול להתאים גם לזוג וגם לילדים וחדר קטן עם מיטה ענקית שבעקרון נועד לילדים. יש גם עוד שירותים ומקלחת משותפים לשני החדרים הנוספים.
הסלון גדול ומרווח לידו פינת אוכל, פינת עבודה קטנה עם מחשב למי שבא לעבוד מרחוק או לחילופין לחפש אטרקציות באזור, וספת ר' גדולה. רוצים לראות סרט? במקום טלוויזיה התקינו מערכת קולנוע ביתית עם מקרן מעולה ומערכת שמע שווה במיוחד – הכל מחובר לפרטנר טי וי ונטפליקס כמובן.
המטבח קצת שונה מזה של צימר קלאסי, פה המחשבה היא לא רק לצאת לאכול בחוץ אלא אם תבחרו תוכלו להכין שם ארוחות מלאות לאורך כל השהות. יש מקרר גדול שמצויד בכמה בירות, יין לבן, משקאות קלים ושוקולדים (עם הרבה מקום למצרכים), אינדוקציה לבישול, כיור גדול, תנור, מיקרו, מדיח, מכונת קפה טוחנת, תמי 4 ושלל כלי בישול והגשה . באמת כל מה שצריך בשביל להרים ארוחה טובה.
כל החלל הפנימי של הצימר מעוצב בטוב טעם ונעים מאוד (תרתי משמע – לא חסר מזגנים).

דברים קטנים שחשבו עליהם

אז כמו שאמרנו באמת מורגש שחשבו כאן על המתארחים ועל הצרכים שלהם! הינה כמה דברים נחמדים ששמנו לב אליהם:
– הגעתם בשעה מאוחרת והילדים רעבים? אין בעיה – ערכה למקרי חירום כאלה תחכה לכם במגירות המטבח הכוללת מגוון פחמימות יבשות (פסטה, פתיתים וכו'), רוטב עגבניות ועוד כמה נשנושים קטנים.
– יוצאים לטבע? עגלת טבע מוכנה ליציאה תחכה לכם בחצר הכוללת מחצלת, כסאות וצידנית.
– רוצים כוס תה להירגע? גינה ירוקה ומטופחת בחצר הצימר עם המון צמחי תבלין שווים.
– ואיפה נשב עם כוס התה? מאחורי הצימר במיקום שקט ארגנו גם פינת גן עדן פסטורלית שקשה לתאר במילים.
– בעת ההגעה יחכו לכם שני בקבוקי יין של יקב פלטר מרמת הגולן.
– מחפשים מה לעשות באזור? תם הכינה לכם מסמך הכולל את כל הדברים השווים והמקומיים שיש כולל מסעדות, יקבים ועוד המון.

התכלס

הרימון הוא בעצם הכלאה בין וילה משפחתית מפנקת לצימר זוגי רומנטי ויכול להתאים למגוון רחב של הרכבים. אם צריך יש אפילו יחידה נוספת שניתן להשכיר במידת הצורך.
מפנק שם ברמות הגבוהות ובכיף היינו מעבירים שם שבוע.
רוצים לבדוק זמינות? מוזמנים לדבר עם תם – 050-4516677 
ולאיפה ממשיכים משם? אנחנו קפצנו לארוחת בוקר בקפה מוייז

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »