בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

,

יום פינוק זוגי בצפון | 5 תחנות רומנטיות שאסור לפספס

יום פינוק זוגי בצפון | קפה קוקיה בשביל
אם יש לכם יום פנוי בצפון ובמקרה גם בא לכם להתפנק, אתם במקום הנכון! יצאנו לספא זוגי בצפון והמשכנו לטיול קולינרי טעים במיוחד במקומות הכי שווים שיש לצפון להציע. אנחנו מרוצים.  

קפצו לחלק הרלוונטי :)

ארוחת בוקר, עיסוי וספא | מלון הגושרים בטבע

אז ככה, את היום שלנו במלון הגושרים בטבע, פתחנו שם בארוחת בוקר שהמלון מגיש. ידענו מראש שאנחנו לא באים לטרוף כי יש לנו עיסוי אחרי זה אבל כן נשנשנו חביתה, לחם וגבינות. היה אחלה.
המשכנו לקומה התחתונה של המלון לספא פיורינה – מתחם בוטיק וקטן עם 10 חדרי טיפול, חמאם טורקי, סאונה יבשה, פינות ישיבה וג׳קוזי חיצוני. אנחנו ספציפית התמקמנו בג׳קוזי שהיה ללא ספק השווה ביותר. הנוף ירוק והאווירה רגועה – יותר מזה לא צריך. המשכנו לעיסוי שוודי שהיה תענוג.
התכלס – מי שרוצה להתפנק בבוקר מרגיע עם עיסוי וספא (באחלה של מחיר אגב – 198 ש״ח לאדם באתרי הקופונים השונים).

קוקיה בשביל | כפר גלעדי

אז כמובן שאחרי מסאז׳ הרעב נפתח. רצינו להמשיך בקו הצ׳יל אז הלכנו לקוקיה בשביל – לשעבר קפה קוקיה בקיבוץ דפנה וכיום אחד מבתי הקפה המגניבים שיש.
מבחוץ שולחנות מפוזרים מתחת לסוכות מלאות צמחים, מזמינים במקום הצורת שירות עצמי. אנחנו הזמנו לנו סלט סלק בתנור עם פטרוזיליה, שמנ״ז ומיץ לימון, פיסטוק וגבינת עיזים ולחמניות כוסמין במילוי בשר, חציל קלוי וצנוברים עם טחינה בצד. לקחנו TA  ומצאנו פינה עם נוף מטורף ממש למעלה במשגב עם. האוכל היה טרי וטעים ונהנו מכל ביס.
התכלס – בית קפה בוטיק עם אוכל מהלב ואווירה רגועה.

קפה קוקיה | כפר גלעדי

יקב פלטר | עין זיוון

ליקב פלטר אנחנו הולכים איזה פעם בשבוע, בין אם זה באירועים שהם מפיקים (הופעות, מסיבות, ארוחות שף אורח) או סתם ללכת לשתות כוס יין ולנשנש משהו.
בחלל הפנימי ממש רואים את החביות העצומות של היין – מחזה מרשים בפני עצמו.
בחלל החיצוני – שולחנות ישיבה (שמפוצצים בימי עומס!) בוטקה מעדניה/יין למי שרוצה להצטייד לבית ופוד טראק עם אוכל מתחלף, אנחנו אכלנו סלט ולחם עם מתבלים.
הגישה בפלטר כיפית – מפנקים אותך בטעימות ואחר כך אפשר להזמין כוס/בקבוק של משהו שאהבתם.
כן נציין שמי שמצפה להגיע ליקב מוקף בנוף כרמים – זה לא הסיפור. היקב ממוקם בתוך הקיבוץ.
התכלס – כוס יין טובה, נשנושים ואווירה טובה. אנחנו אוהבים.

מלביהו | קיבוץ דפנה

תשמעו באופן כללי אני לא בן אדם של מלבי, כנראה שאני לא אקום בבוקר בהיר ואחליט שאני הולך לדפוק מלבי. אבל. מלביהו זה משהו אחר – אולי זה עניין סובייקטיבי אבל אני חולה על המלבי שלהם.
אכלנו אחד עם רוטב נוטלה לפרצוף ושערות קאדיף ואחד עם רוטב פירות יער, בוטנים וקוקוס. שניהם מצוינים אל תבקשו ממני להחליט איזה אחד יותר.
התכלס – מקום שהוא חובה לחובבי המלבי ועוד יותר חובה למי שלא.

מלביהו קיבוץ דפנה
מלביהו | קיבוץ דפנה

מסעדת פוקצ׳ה | גן צפון

אז אחרי מנוחת צהריים בגדר חובה ממשיכים למסעדת פוקצ׳ה לארוחת ערב. פוקצ׳ה היא אחת מבין המסעדות של קבוצת רומריו. בבעלות הקבוצה גם ההמבורגריה קולומפוס, המעדה התאילנדית פאי מאי ויש גם יוגורטיה צמודה ומעדניה בקיבוץ דפנה.
אנחנו נפלנו על ערב עם יין ללא תחתית ב60 ש״ח – כבר התחלה טובה.
לראשונות הזמנו סלט אנדיב עם סלקים מוחמצים, פרי העונה ויניגרט תפוזים, הזמנו גם ריזוטו סלק וערמונים (להיט) וראשונה ספישל של נתח רוסטביף.
כולן נהדרות כולן מצוינות אבל רק אחת זוכה – ריזוטו סלק.
לעיקריות הזמנו שישבארק טלה עם צנוברים, ירקות ירוקים, פטרוזליה ונענע, יוגורט כבשים וציר בקר – מנה מצוינת אבל באמת – חוץ מזה שלא יכלנו לנשום אחרי הראשונות.
בנוסף הזמנו גם טורטלני ירק עם פטריות פורטובלו, דלורית צלויה, שאלוט מקורמל, יין לבן, ציר ירקות, חמאה, פרמז׳ן, בזיליקום, אגוזים מקורמלים ושמנת חמוצה. כמו שאתם מבינים ממפרט המרכיבים הרחב – אנחנו לא מתלוננים.
התכלס – אולי אחת מהמסעדות הטובות באזור עמק החולה והסביבה. ארוחת ערב מצוינת!

אם אתם בצפון וחשקה נפשכם בסגנון אחר של אוכל – 5 פוד טראקס מומלצים בצפון

אם אתם מחפשים צימר רומנטי אז כנסו ל –  5 צימרים מומלצים בצפון לזוגות

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »