בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

פיצה צפונית | 4 פיצריות בצפון שאסור לפספס

פיצה זה בפער המאכל האהוב עלי, לא המבורגר ולא שניצל אפילו קרובות לכתר. אני אוהב את כולן (טוב נו כמעט), מפיצה אמריקאית מושחתת ועד לפיצה איטלקית עדינה, תמיד ששואלים אותי מה הקינוח האהוב עלי אני עונה משולש פפרוני. אז החלטתי למצוא את הפיצות הטובות בצפון, מהפיצה טראקים הקטנות ועד לפיצריות הוותיקות.

קפצו לחלק הרלוונטי :)

פיצה זה בפער המאכל האהוב עלי, לא המבורגר ולא שניצל אפילו קרובות לכתר. אני אוהב את כולן (טוב נו כמעט), מפיצה אמריקאית מושחתת ועד לפיצה איטלקית עדינה, תמיד ששואלים אותי מה הקינוח האהוב עלי אני עונה משולש פפרוני.
אז החלטתי למצוא את הפיצות הטובות בצפון, מהפיצה טראקים הקטנות ועד לפיצריות הוותיקות.

לפני שנתחיל אנחנו רוצים להודות לחברים שלנו בבלוג PizaaYOLO על המלצות שוות במיוחד 🙂 

La Rustica | בית הילל
La Rustica | בית הילל

La Rustica | בית הילל

לה רוסטיקה היא עגלת פיצה נפוליטנית בבית הילל, הרמה גבוהה מאוד אין ספק, הסגנון הוא איטלקי דק ופיצת הדגל שלהם כמובן היא מרגריטה. בתפריט תמצאו פיצה שרופים מהטבון עם קרם פראש, מוצרלה טרייה, בצל סגול, שרי שרופות בטאבון, פרמזן, בצל ירוק ובלסמי מיושן. אם אתם פחות בקטע של רוטב עגבניות יש את הפיצה קרם כרובית עם תוספות של קרם פראש, כרובית, שום קונפי, פלפל חריף, פטרוזיליה וגרידת לימון.
חובבי הבשר על פיצה ישמחו כי יש פיצת פפרוני עגל.
לקינוח יש להם קרם ברולה שווה עם תאנה מקורמלת וקצת אזוב טרי.
פתוחים בימי שלישי ושבת מהשעה 17:00 ועוד 22:30 או גמר הפיצות.

פיצה טראק דפנה
פיצה טראק | דפנה

פיצה טראק | קיבוץ דפנה

אחת מהטובות בצפון אין ספק זו הפיצה טראק בקיבוץ דפנה, מקום שהוא חובה לחובבי הפיצה. הפיצות עשויות קמח נפוליטני איכותי רוטב עגבניות ומוצרלה טרייה. משודכות בחוכמה למגוון טופינג מצוין, לדוגמא פיצה פורל עם עגבניות צרובות בטאבון, פורל גלילי מעושן, בצל סגול ופלפל פפדיו או פיצה בטטה וסלק עם רוטב ״שמנת של פעם״, בצל ירוק וצ׳ילי טרי.
בסופ״שים וחופשים יש עומס אז אל תתביישו לבוא עם מחצלות, להתמקם על פיסת דשא ולשתות איזה קוקטייל או בירה (או מילקשייק לקטנים).
הפיצה טראק פתוחה כל יום בין השעות 12:00-21:30 רק בימי שישי המקום נסגר ב16:00.

פיצה פרסקה | מסדה

פיצה פרסקה הוכתרה בעבר כפיצה הטובה בארץ. את זה רק אתם תחליטו.
עם בצק נפלא שתופח שלושה ימים וטאבון עצים תוצרת איטליה הם עושים פלאים. בתפריט תמצאו מגוון רחב של פיצות מה שמקשה על שלב הבחירות, יש פיצה מרגריטה, פיצה מרינרה (בלי גבינה), פיצה מלנזנה עם חציל קלוי, פיצה תפוח אדמה מהמדורה עם קרם פראש ועוד רבות טובות אחרות. תבואו רעבים.
פרסקה פתוחה הימים א-ו בשעות 18:30-22:30 וביום שבת 17:00-22:30 או עד גמר הפיצות.

לה לונה | הגושרים

לה לונה היא מסעדה גלילית איטלקית בקיבוץ הגושרים, יש תפריט פיצות נרחב עם תוספות כמו לאבנה ביתית, גיבנת עזים, זעתר, סומק, גרידת לימון ואגוזים (גלילי) או קרם חצילים שרוף, שום קונפי, זיתי טאסוס ועלי רוקט (מלנזנה). חוץ מהפיצות תמצאו גם פסטות מעולות, סלטים טריים וקינוחים מפנקים.
המסעדה פתוחה בימים א-ה בשעות 16:00-22:00 ובימי שבת בשעות 14:00-22:00 (שישי סגור).

מקווה שנהנתם מהכתבה!
הכל נכתב באהבה, אם יש שגיאה במידע מוזמנים ליצור קשר 🙂
אם אתם מחפשים צימרים מומלצים לזוגות לחצו פה.
אם אתם יותר בקטע של מלונות יוקרה מוזמנים להמלצה פה.

 

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »