בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

לחובבי קולינריה גלילית | מסעדות שף בצפון שאסור לפספס [2023]

מעדות שף בצפון פוקצ'ה
כבר מזמן שהטרנד הפיין דיינינג לא מוגבל לתחומי תל אביב והסביבה. כיום תמצאו מסעדות שף בכל רחבי הארץ וחלק ניכר מהן בצפון הארץ.
שפים ומסעדנים רבים בישראל הבינו שאפשר ליהנות מאיכות חיים טובה, שקטה ונעימה לצד החיים הקולינריים ועשו את המעבר לחיים בצפון.
מסעדות שף תוכלו למצוא בכל אזורי הצפון, המון מסעדות שף ברמת הגולן אשר מתמחות בגידול עצמי של בקר, ישנם מסעדות שף בכנרת המון בכלל התיירות ומגוון המלונות הרחב. וכמובן שיש מסעדות שף בגליל העליון/התחתון והמערבי לכל אחת אופי קצת שונה אבל רובן שמות דגש על שימוש בחומרי גלם מקומיים ואיכותיים.

קפצו לחלק הרלוונטי :)

פוקצ'ה | גן צפון

מסעדת פוקצ'ה שבגן צפון (עמק החולה) היא חלק מ"קבוצת רומריו" שהוקמה איל אלחנתי וגיא פיגלסון בשנת 2004. בבעלות הקבוצה גם ההמבורגר המפורסם "קלומפוס", המסעדה התאילנדית "פאי מאי" והמעדנייה בקיבוץ דפנה.

מסעדת פוקצ'ה מגישה אוכל איטלקי, ים תיכוני, גלילי ושמה דגש על שימוש בחומרי גלם מקומיים ואיכותיים.
בגזרת הראשונות של המסעדה תמצאו מגוון מנות פתיחה מעולות כמו כרוב יווני צלוי בתנור על מצע סקורדליה, ריזוטו סלק וערמונים, קרפצ'יו סינטה, שיפוד דג, סלטים, פוקצ'ה (איך אפשר בלי) ועוד המון.

ריזוטו סלק פוקצ'ה
ריזוטו סלק וערמונים (פוקצ'ה)

מבחינת עיקריות תמצאו שישברק טלה (עם צנוברים, יוגורט כבשים וירוקים) ניוקי תבשיל עגל (עם פטריות בציר בקר) טורטליני ירק עם מלא הפתעות ועוד המון מנות עיקריות מעולות (יש גם דגים מחוות הגידול בדן).
כמובן שפוקצ'ה מציעה גם יינות מיקבים מקומיים, קוקטיילים מעולים וקינוחים שיעשו לכם טוב בלב.
בקיצור ממליצים בחום.

שעות פתיחה >>
א 18:00-22:00
ב-ו 18:00-22:00, 12:00-15:30
ש 18:00-22:00, 12:00-16:00

להזמנות>>
לחצו כאן

צ'יז | בית הלל

מסעדת צ'יז ממוקמת בכניסה הדרומית של מושב בית הלל (עמק החולה) ומגישה אוכל איטלקי גלילי. היא התחילה את דרכה כפיצרייה קטנה שהוקמה כשהבעלים היו סטודנטים במכללת תל חי ולאט לאט הפכה למסעדה גדולה שפתוחה 7 ימים בשבוע.

בתפריט המסעדה תמצאו מגוון רחב מאוד של מנות איטלקיות שעברו אינטרפרטציה ישראלית/ים תיכונית. בין הראשונות יש קרפצ'יו שייטל, מוסקה, כרובית בטאבון, ריזוטו פטריות וערמונים, סלטים ועוד המון. מבחינת מנות עיקריות יש המון ומכל הסוגים – דגים, בשרים, פסטות ופיצות. ויש גם תפריט ייעודי לילדים ככה שמהבחינה הזאת אין לכם מה לדאוג.

אם תרצו למסעדת צ'יז יש גם מעדנייה שם אפשר להצטייד במבחר גבינות איכותיות, יינות ומוצרי בוטיק לבית.

שעות פתיחה >>
א 16:00-23:00
ב-ש 12:00-23:00

להזמנות>>
04-6904699

1910 | דגניה א'

1910 היא המלכה של אזור הכינרת. היא ממוקמת במתחם חצר הראשונים בקיבוץ דגניה א. היא ללא ספק אחת ממסעדות השף הטובות בצפון.
המסעדה הוקמה על ידי שף עודד שורצברד, אלון הדר ושחר הוכלר מתוך אהבה גדולה לאוכל ולאירוח. הם הצליחו ליצור שם סטנדרט גבוהה מאוד כיאה למסעדת שף איכותית.

ב-1910 מוגש אוכל איטלקי-ים תיכוני טרי, איכותי וטעים בניצוחו של השף עודד שורצברד. התפריט מגוון מאוד, החל מפיצות בטאבון דרך פסטות בעבודת יד, דגים, בשרים, פירות ים ועד המנות האחרונות המפנקות.  בין מנות המסעדה תמצאו – ריזוטו ארטישוק ירושלמי, אניולוטי גבינת עיזים, תמנון על הפלנצ'ה, ניוקי ישראלי ועוד המון מנות איטלקיות בניחוח ים תיכוני.

בתפריט היינות יוגשו לכם מגוון יינות מהארץ (בעיקר צפון) לצד יינות איטלקיים שנבחרו בקפידה ובהתאמה לתפריט.

שעות פתיחה >>
א-ש 18:00-22:30

להזמנות>>
לחצו כאן

מיכאל ביסטרו | לימן

אז אם דיברנו על 1910 שהיא המלכה של הכנרת, אין ספק שמיכאל הוא המלך של הגליל המערבי.
השף מיכאל גרטופסקי שעבר מסצנת המסעדות הגועשת של תל אביב לצפון היפה והרגוע הקים את מסעדת מיכאל ביסטרו במושב לימן. 

בתפריט המסעדה תמצאו מגוון רחב של מנות עונתיות שנותנות כבוד לחומרי הגלם המקומיים והאיכותיים שניתן למצוא בגליל.
בין מנות המסעדה: לב ארטישוק בפחמים עם מוצרלה רכה, טפנד זיתים ובזיליקום, פרחי קישואים פריכים במילוי אורז ירוק, עלי בר וקרם פרמזן, "טאקו ערבי" ועוד המון מנות גליליות שוות (אם כי יתכן שאת אלה לא תמצאו כי התפריט משתנה). 

בקיצור אם אתם באזור הגליל המערבי – לגמרי שווה ביקור!

שעות פתיחה >>
ד-ה 18:00-00:00
יום ו 17:00-00:00
יום ש 13:00-16:00, 18:00-00:00

להזמנות >>
לחצו כאן

טיביס | וורד הגליל, כורזים

טיביס הוקמה בשנת 2013 על ידי שף חיים טיבי ורועי כהן בכפר הנופש ורד הגליל (כורזים). המסעדה היא תחנה חובה לקרניבורים שנופשים בצפון ורוצים להנות מארוחת שף מצוינת על טהרת הבשרים.
חומרי הגלם אצל טיביס מקומיים ואיכותיים, נתחי הבשר של מרעה חופשי מקומי כיאה למסעדה גלילית והיינות משובחים מיקבים ישראלים.

תפריט המסעדה מדויק ומגיש מנות ראשונות כמו: נקניקיות כפריות תוצרת בית, טורטליני שורט ריב, ריזוטו ארטישוק. פסטות תוצרת בית: פפרדלה בראגו בשר, ניוקי בחמאה רכה וערמונים, קפלאצ‘י סלק וריקוטה ביתית ועוד. סטייקים 500 גרם: פורטהאוס, ניו יורק, טיבון, ביף ריב ועוד.
חוץ מכל הטוב הזה יש גם המבורגרים, דגים, עופות וקינוחים מפנקים.

חובבי בשר? תחנה חובה בטיול בצפון!

שעות פתיחה >>
א-ש
צהריים 12:30-17:00
ערב 17:00-עד אחרון הלקוחות

להזמנות >>
04-6330885

רוטנברג | גשר

רוטנברג הוותיקה (ליד קיבוץ גשר) עברה שינוי די חד בשנה שעברה וכיום מגישה ארוחת טעימות בלבד.
יש אופציה להגיע לארוחת טעימות בצהריים במחיר של 185 ש"ח לאדם המורכבת מ-5 מנות (כולל פתיחה וקינוח) או לארוחת טעימות גדולה יותר בערב בעלות של 295 ש"ח לאדם (כולל קוקטייל פתיחה, לא כולל יינות). המנות עצמן מתחלפות כך שאין תפריט בפועל.
אופי המטבח הוא מקומי עונתי וכל המנות שתקבלו טריות ורעננות!
לצד המסעדה נפתח לו גם בר יין אינטימי בשם אבנר.

רוטנברג היא חוויה קולינרית מטריפה וייחודית בצפון הארץ!

שעות פתיחה >> 
בהתאם לסוג הארוחה שאתם בוחרים

להזמנות >>
לחצו כאן

מגדלנה | כביש 90, מגדל

מגדלנה היא מסעדת שף הממוקמת בצומת מגדל שעל כביש 90 (באזור הכנרת). דף המסעדה הוא יוסף (זוזו) חנא והוא מגיש אוכל גלילי-ים תיכוני טעים במיוחד המשלב בשרים, דגים ופירות ים – הכל באווירה גלילית.

בתפריט המסעדה תמצאו מנות ראשונות כמו: קובה נייה דג (טרטר דג ים עם בורגול, גספצ'ו עגבניות שרי וגרידת אבן יוגורט) טאבולה נוסח מגדלנה (עשבים קצוצים, עגבניות, שקדים, סוכריות דלעת וקרם לאבנה) ומקלות איסטנבול (בצק טורקי במילוי גבינות מהגליל עם תרד, איולי חציל וקולי עגבניות).
יש כמובן גם מנות עיקריות מרהיבות לדוגמא: צלעות טלה הגליל (עם תבשיל פריקי וירקות שורש צלויים) אוסובוקו טלה 6 שעות (תבשיל שעועית לבנה ועגבניות) ופסטה פירות ים (פטוצ'יני שחור עם שרימפס וקלאמרי ברוטב קארי וקרם קוקוס).
למנה אחרונה תוכלו להתפנק עם: כנאפה, לילות ביירות, קטאייף אגוזים ועוד מתוקים מצוינים אחרים.

שעות פתיחה >> 
א-ש 12:30-16:30, 18:00-21:30

להזמנות >>
04-6730064

אלטה | חוף שלדג

אלטה היא מסעדת דגים ופירות ים הממוקמת על שפת הכנרת (חוף שלדג) על מול נוף הרי הגולן. המסעדה מעוצבת בצורה אלגנטית ומגישה אוכל בסטנדרט גבוהה. מצוינת לבילוי רומנטי איכותי.
האוכל המוגש במסעדה מבושל עם חומרי גלם טריים ואיכותיים כך שלפעמים התפריט משתנה.

באופן כללי נספר לכם שמגישים מנות כמו: קרוסטיני פורל מעושן (עם איולי צלפים, פורל מעושן, צ'ילי ואבן יוגורט) שישברק דג (פלמידה לבנה עם קציפת יוגורט, שמן נענע, סלסלה חריפה, מיני זוקיני, צנוברים ואבקת נענע) טרטר מוסר (שמן שקדים, קושו ליים, עירית, עגבניות צלויות, גבינת שמנת ופרחי בזיליקום) פטוצ'יני אלה אוליו (לברק, ברוקולי, עגבניות לחות, שום, פטריות יער וקציפת אספרגוס) שרימפס בגריל (קרם חציל, כוסברה, פטרוזיליה, נענע וצ'ילי) סינטה עגלה (קרם שורשים, גראטן תפוחי אדמה, ברוקומיני) ועוד המון מנות שף מיוחדות, אלגנטיות וטעימות.
אל תאגו יש גם קינוחים מעולים כמו: קראק פאי, עוגת גבינה בסקית, מוס שוקולד, קפה והל וכן הלאה 🙂

אלטה היא חוויה קולינרית ברמה גבוהה ומצוינת לאירוע רומנטי!

שעות פתיחה >> 
ב-ו 12:00-16:0, 18:00-23:00
ש 13:00-22:00

להזמנות >>
לחצו כאן

קימל בגלבוע | גלבוע

קימל בגלבוע היא מסעדה בניצוחו של שף שאול בן-אדרת והיא גם הטובות באזור עמק המעיינות. המסעדה מגישה אוכל איכותי, טרי ומקומי ובשילוב נוף מרהיב של עמק יזרעאל לא תצטרכו לבקש יותר.

בתפריט המסעדה תמצאו מנות ראשונות קלאסיות כמו: ריזוטו פטריות, סלט סלק טרי, חציל קלוי בגריל, מרק בצל ועוד.
לגבי המנות העיקריות יש מגוון רחב של בשרים, דגים ופסטות כמו: פילה דניס על הפלנצ'ה (עם תבשיל עדשים שחורות, תרד וכרישה על קרם שום-ג'ינג'ר), לברק שלם אפוי (עם שמנ"ז ועשבי תיבול) ביף סטרוגנוף (נתחי פילה בקר עם פטריות, בצל מטוגן, ברוטב ציר בקר) שאטו בריאון (שזה פילה בקר עם מחית כמהין ואגוזים לצד פירה תפ"א) ועוד מגוון רחב (יש גם מנות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן).

שעות פתיחה >> 
א-ש 12:00-23:00

להזמנות >>
04-6895566

 

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »