בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

טיולי רייזרים בצפון | חוויה בלתי נשכחת

רייזרים בצפון ישראל
אוהבים ספורט אתגרי? אוהבים לחרוש את השטח עם רכב ארבע על ארבע ולהרגיש את האדרנלין זורם בגוף? בטיול הבא שלכם בצפון תוכלו למצוא את אחת הפעילויות המהנות, המאתגרות והמרגשות שיש לארץ שלנו להציע – טיולי רייזרים. כיום, ניתן למצוא טיולי רייזרים בכל רחבי הצפון ולכם נותר רק לבחור אם לעשות רייזרים בגלבוע, רייזרים בגליל המערבי, רייזרים בגליל העליון, רייזרים ברמת הגולן או רייזרים בכנרת. 

קפצו לחלק הרלוונטי :)

אוהבים ספורט אתגרי? אוהבים לחרוש את השטח עם רכב ארבע על ארבע ולהרגיש את האדרנלין זורם בגוף? בטיול הבא שלכם בצפון תוכלו למצוא את אחת הפעילויות המהנות, המאתגרות והמרגשות שיש לארץ שלנו להציע – טיולי רייזרים. כיום, ניתן למצוא טיולי רייזרים בכל רחבי הצפון ולכם נותר רק לבחור אם לעשות רייזרים בגלבוע, רייזרים בגליל המערבי, רייזרים בגליל העליון, רייזרים ברמת הגולן או רייזרים בכנרת. 

 אז בואו נתחיל מההתחלה – מה זה רייזר?

רייזר הוא שמו של טרקטורון פתוח המיועד לנסיעה על מגוון רחב של משטחים. הרייזר הוא רכב יחסית נמוך אשר יש בו מקום לנהג ולעוד נוסע היושב לימינו. יחד עם זאת, ישנם כיום גם רייזרים עם 4 מקומות ישיבה. לטרקטורון הרייזר יש הנעת גלגלים כפולה, הידועה גם כ- 4 על 4. גלגליו של הרייזר גבוהים ומיועדים לנסיעה בשטח, והוא צולח בקלות נסיעה על אדמה סלעית או בוצית.

מה זה טיול רייזרים?

בשל יכולותיו לצלוח מגוון סוגי קרקע בצורה יעילה ובטוחה, הפך הרייזר לכלי רכב אידיאלי לטיולים רכובים בשלל אתרי טבע בישראל. כיום מומלץ לערוך טיול רייזרים בגלבוע וליהנות מיכולות ההנסיעה של הרייזר בעליות ובמורדות. כמו כן, ניתן לערוך טיול רייזרים ברמת הגולן או טיול רייזרים בכנרת, וליהנות מיכולותיו של הרייזר לעבור בקלות בין סלעים ושבילים צרים.

ניתן לערוך טיול רייזרים בכמה מתכונות. מתכונת אחת היא טיול קצר למשך מספר שעות. מתוכנת שניה היא מתכונת של טיול הנפרש על פני יום שלם. טיול על פני יום שלם הוא מומלץ הן במסגרת חופשה של מספר ימים והן במסגרת יום כיף ארוך. המכונת השלישית היא של טיול רייזרים הנמשך על פני מספר ימים, אשר בחלק מהמקרים כולל לינת שטח. 

למי מיועד טיול רייזרים?

נסיעה על רייזר מתאימה למבוגרים ובחלק מהמקרים גם לילדים מעל גיל 3. הנהיגה על הרייזר עצמו מצריכה רישיון נהיגה, כך שכל אדם מבוגר המחזיק ברישיון נהיגה יכול להיות זה שנוהג על הרייזר. בכל הקשור לקהל היעד של טיולי רייזרים, הרי שניתן לערוך טיול רייזרים בזוג, בקבוצה קטנה או בקבוצה גדולה על ידי נסיעה משותפת על מספר רייזרים.

שימו לב – חלק מחברות הטיולים נותנות את האפשרות לנהוג באופן עצמאי על כלי הרכב ובחלק האופציה היא אך ורק על ידי המדריך. שימו לב לפני שאתם מזמינים את טיול הרייזרים.

נסיעה על רייזר – ההנאה מובטחת!

טיולי רייזרים מאפשרים לכל אדם, גם אם מדובר במי שאין לו ניסיון בספורט אתגרי או בנסיעה על טרקטורון, ליהנות מרכיבה על רכב 4 על 4 אמיתי וליהנות מהחוויה המשכרת שבנסיעה על מסלולים מישוריים והרריים. הנסיעה על הרייזר מאפשרת לשלב בין ההנאה שבטיול בטבע לבין ההנאה של נסיעה על רכב שטח עוצמתי.

זו הזדמנות מצוינת לאנשים שרוצים ליהנות מטעימה של ספורט אתגרי. מי יודע אולי זו רק ההתחלה של מסע בעולם האקסטרים!

איפה ניתן לעשות טיול רייזרים?

אחד המקומות האטרקטיביים ביותר לטיול רייזרים הוא צפון הארץ. זאת בשל השילוב הייחודי של שטחים פתוחים, נופים עוצרי נשימה, פריחה משגעת וקרבה לנחלים ונהרות אשר מהווים נקודות אידיאליות לעצירה להכנת קפה או עריכת פיקניק בסוף הטיול או במהלכו.

ניתן לערוך טיול רייזרים בגלבוע וליהנות מהפריחה הייחודית, השבילים הרחבים והנוף המהמם הנשקף מההר. כמו כן, ניתן לערוך טיולי רייזרים ברמת הגולן, ליהנות משפע השטחים הפתוחים שיש לגולן להציע ולהשקיף מנקודות התצפית הרבות של הרמה על כל אזור הצפון. בנוסף ניתן לערוך טיול רייזרים בכנרת, כחלק מחופשה באחד מאתרי הנופש הממוקמים בחופי הכנרת.

טיולי רייזרים עם חברים

אם אתם מחפשים אחר אטרקציה לבילוי עם חברים לשם חגיגת יום הולדת או מסיבת רווקים, טיול רייזרים הוא הפתרון המושלם. ניתן לשלב אותו כחלק מיום כיף הכולל טיול באחד המסלולים בצפון, להתפצל למספר רייזרים בהתאם לכמות האנשים בחבורה, ולחתום את היום באחת המסעדות בצפון.

כמו כן תוכלו לסגור מקום לינה אטרקטיבי לכל החברים באזור ולתכנן טיול רייזרים, לחזור לישון ולהמשיך גם ביום שלמחרת!

טיול רייזרים עם בן או בת הזוג

טיולי רייזרים מיועדים גם עבור מי שמעוניין לחוות חוויה שונה ומרגשת עם בן או בת הזוג, כחלק מחגיגת יום הולדת או יום נישואים. ניתן להזמין לילה באחד מהצימרים המפנקים הפזורים ברחבי צפון הארץ ולשלב במהלך החופשה טיול רייזרים זוגי.

לצד האפשרות לערוך טיול רייזרים זוגי בכנרת, ניתן גם להזמין נופש באחד המלונות או הצימרים באזור קצרין או יער אודם ולערוך במהלך היום טיול רייזרים ברמת הגולן. כמו כן, ניתן להזמין נופש באחד מהמושבים או הקיבוצים באזור עמק יזרעאל ולערוך טיול רייזרים זוגי בגלבוע.

טיולי רייזרים עם המשפחה

מאחר שישנם רייזרים עם 4 מקומות, ניתן לערוך טיול רייזרים עם כל בני המשפחה למשך כמה שעות או למשך יום שלם. ניתן לנוע ברכב אחד או להתפצל לכמה רכבים, בהתאם לכמות בני המשפחה. בנוסף לטיול רייזרים בכנרת עם המשפחה, ניתן לערוך טיול רייזרים בגלבוע או טיול רייזרים ברמת הגולן ולהתפצל למספר רכבים בני 2 או 4 מושבים.

כמו כן אפשר לסגור וילה, מתחם צימרים שיארחו את כל המשפחה כך שלאחר טיול הרייזרים המשפחתי תוכלו לתפנק בערב משפחתי מגבש.

טיול רייזרים בלילה

אחת החוויות הייחודיות בתחום טיולי הרייזרים, הוא טיול לילי. מדובר בטיול שהוא ברמת אקסטרים גבוהה יותר, אשר דורש הקפדה על כללי בטיחות נוקשים, היות שהנסיעה היא בטבע והתאורה היחידה היא תאורת פנסי הרכב. עבור חובבי האקסטרים, מדובר בחוויה ייחודית ובלתי נשכחת. רמת הגולן מהווה אופציה מצוינת לטיול רייזרים לילי!.

מה חשוב לזכור לפני טיולי רייזרים?

הרייזר הוא רכב פתוח, כך שבמהלך הנסיעה בו, עשויים הנוסעים לחוש במשב רוח. על כן רצוי להצטייד בביגוד חם ליתר ביטחון. מומלץ לדאוג גם למסיכה/כיסוי פנים לאנשים הרגישים לאבק (בחלק גדול מהמקרים חברת הטיולי תדאג לכך – אבל לא תמיד!)  כמו כן, חשוב להתאים את חוויית הרייזר למטרת האירוע ולגילאי המשתתפים, וגם כמובן לתווי השטח ולמיקום הגאוגרפי.

טיולי רייזרים בצפון – היעד הבא שלכם

טיולי רייזרים הוא הבילוי המושלם עבור משפחות, חברים, ארגונים המעוניינים בימי כיף לעובדיהם, ואף לזוגות המעוניינים בחוויה זוגית מלאת אדרנלין, וזאת בין אם מדובר בטיול קצר או טיול של מספר ימים. צפון הארץ הוא המקום האידאלי עבור טיולים אלו וניתן לערוך טיולי רייזרים ברמת הגולן, טיולי רייזרים בגלבוע וטיולי רייזרים בכנרת.

מחפשים אטרקציה נוספת ? מוזמנים לקרוא על חדרי בריחה בצפון

אם אתם בקטע של חופשה יוקרתית כתבנו על 5 מלונות בוטיק מומלצים בצפון

מעוניינים לסגור טיול רייזרים בצפון?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה שווה במיוחד 🙂

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »