בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

,

חמים במיוחד | הצימרים המומלצים לחורף

צימר דאסי
לנסוע לצפון בחורף זה דבר מדהים בפנים עצמו, שילובי הצבעים הירוקים והאפורים זה פשוט מראה עוצר נשימה! אם משלבים את זה עם לינה בצימר כנראה סגרתם לעצמכם את החופשה האולטימטיבית לחורף הקרוב.

קפצו לחלק הרלוונטי :)

כשאני בוחר צימר לחורף יש לי כמה פרמטרים חשובים שאני שואל כל בעל צימר – האם יש קמין עצים בצימר? האם יש בריכה מחוממת? לאיזה מעלות? האם היא גם מקורה נגד הגשם? האם יש ג׳קוזי פנימי/חיצוני? האם הוא מקורה? האם ניתן להזמין אוכל אל הצימר? (לימי הגשם החזקים) האם אפשר להזמין עיסוי אל הצימר?
כמובן שכל אחד והדברים החשובים לו!
בשביל לעשות לכם חיים קלים ריכזתי כאן כמה צימרים שקפצו לי לעין ושאלתי את בעלי הצימר כמה שאלות שרלוונטיות לחופשה חורפית!

ונילה גריי | חד נס

ליטל ממתחם ונילה גריי בחד נס שמחה לספר לנו קצת על המתחם שלה – שני צימרים זהים ומפנקים שלכל אחד מהם ג׳קוזי פנימי פרטי בתוך חלל הצימר, לכל אחד מהצימרים גם קמין עצים (ליטל המליצה לנו לזרוק כמה תפוחי אדמה לאש), יש גם טלוויזיה בגודל 50 אינץ׳ לחובבי הבינג׳ים בחופשות, תמרוקים, חלוקים ובקבוק יין יחכו לכם בכניסה לצימר! במתחם הצימרים המשותף יש גם בריכה מחוממת (34 מעלות) ומקורה וג׳קוזי ספא (40 מעלות) גם הוא מקורה. בגלל שהמתחם משותף לשני צימרים בלבד הוא על גבול ה״פרטי״ וככל הנראה שתוכלו להנות ממנו לבד.
כמובן שאפשר להזמין ארוחת בוקר לצימר, טיפולי מסאז׳, וטיולי טרקטורונים הכל כמובן בתיאום מראש.

הבריכה של צימר ונילה גריי
ונילה גריי | חד נס

להזמנות חייגו לליטל – 0526241459
לפייסבוק של ונילה גריי – לחצו כאן

סוויטת DASI | רמות

סוויטת הבוטיק דאסי היא סוויטה מהדור החדש, היא עוצבה בסגנון מודרני חדשני על ידי בעלת הצימר – הדס.
המיקום של הסוויטה הוא במושב רמות שבדרום רמת הגולן על גבעה הצופה לכנרת, היא מתאימה לזוגות שרוצים חווית אירוח איכותית ביותר, רואים שהשקיעו שם בפרטים הקטנים!
בפנים הצימר תמצאו מיטת קינג סייז, קמין חשמלי, טלויזיה בגודל 45 אינץ׳ עם סלקום TV ונטפליקס, יש גם מערכת ״בית חכם״ הנשלטת על ידי אייפד, מטבח מאובזר (ללא בישול) ומיני בר עם יין, בירות, שתייה קלה ונשנושים.

האט טוב של סוויטת דאסי
החצר של סוויטת DASI | מתוך אתר הבית

חדר הרחצה מרווח והמקלחת זוגית, מחוץ לצימר תמצאו Hot-tub  ענק בצורת חבית יין עם מלא סטייל, ובריכה פרטית מחוממת ל33 מעלות.
בבוקר תקבלו גם ארוחה עשירה ומפנקת עד הסוויטה. כמובן שאפשר גם להזמין עיסויים לסוויטת DASI.
לאתר הבית של DASI – לחצו כאן
לפייסבוק של DASI – לחצו כאן

כחול שמנת | ראש פינה

צימר כחול שמנת בראש פינה מושלם לזוג שרוצה להתפנק בחורף, אריה בעל הצימר שיתף אותנו בפרטים הרלוונטיים לחופשה חורפית מושלמת!
בכחול שמנת בקתה אחת פרטית עם נוף משגע, היא  עוצבה על ידי צילה אשתו של אריה בטוב טעם עם צבעים נעימים לעין שנותנים תחושה מרגיעה. בפנים הצימר יש ג׳קוזי ענק בגודל 1.60 על 1.90 (מטר) הצופה לנוף דרך חלונות זכוכית גדולים עם שני סטים של וילונות איכותיים ככה ששום קרן אור לא תפריע לשנת היופי שלכם.

כחול שמנת | ראש פינה

יש כמובן מיטה גדולה ונוחה אל מול טלוויזיה ענקית בגודל 50 אינץ׳, שירותים ומקלחת זוגית, מטבחון, מקרר, מכונת קפה עם מקציף ומזגן.
השוס האמיתי נמצא במרפסת הסוויטה בריכה בפרטית מחוממת (32 מעלות) ומקורה שעמודת אל מול הנוף המרהיב. בקיצור ממש לא צריך יותר מזה.
ליצירת קשר עם אריה בעל הצימר חייגו – 0527973390

אלמה | לימן

במתחם הצימרים אלמה תמצאו כ4 בקתות המתאימות לזוגות אבל גם יכולות להוות בחירה מצוינת למשפחות, בתחם כולו אפשר לארח עד 8 מבוגרים ועד 12 ילדים. כל הבקתות במרחק הליכה אבל עדיין מספקות מספיק פרטיות למתארחים. בכל אחת מהבקתות יש מיטה זוגית מפנקת, טלויזיה, מטבחון עם מיני בר, וג׳קוזי קטן בחדר הרחצה.

הבריכה של מתחם הצימרים אלמה בלימן
אלמה – לימן | מתוך הפייסבוק של אלמה

בתחם המשותף יש בריכת שחייה פתוחה ומרעננת לחודשי הקיץ החמים, בריכת שחייה מחוממת ומקורה לחודשי החורף הקרים, סאונה יבשה ומגון פינות ישיבה נעימות. יש גם מתחם אוכל משותף עם מטבח מאובזר, עמדת מנגל ופינת אכל מקורה (מצוין למשפחה!).
באופן כללי המתחם מצוין למשפחה/מספר זוגות שרוצים ליהנות מאירוח משותף ואם זאת גם פרטי.
לאתר הבית של מתחם הצימרים אלמה – לחצו כאן

אהבתם את הכתבה?
מוזמנים לקרוא גם על >> יום פינוק זוגי בצפון

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »