בעלי עסקים בצפון? מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות מוזמנים לפנות אלינו לשיתופי פעולה :) לחצו כאן

חדר בריחה בצפון | חוויה לכל המשפחה

תמונה של מפתחות
חדרי בריחה החלו להופיע ברחבי המדינה לפני מספר שנים, וכיום סביר להניח שכמעט ואין בישראל אדם שלא שמע על המושג חדר בריחה או השתתף בחדר בריחה בעצמו. אם בעבר הייתה תפוצת חדרי הבריחה דלה יחסית והתמקדה באזור המרכז בלבד, כיום ניתן למצוא מגוון חדרי בריחה בצפון שהם איכותיים וייחודיים לא פחות מכל מקום אחר בארץ.

קפצו לחלק הרלוונטי :)

מה זה חדר בריחה

חדר בריחה הוא שם כולל למשימה אותה יש לפתור בצוות ואשר תחומה לחלל מסוים, כאשר המטרה הסופית בעת כניסה לחדר בריחה היא לצאת ממנו בתוך פרק זמן מוגבל. היציאה מהחלל התחום כרוכה בפתרון חידות אינטראקטיביות הדורשות ריכוז, בחינה ויזואלית מעמיקה של החלל, חשיבה יצירתית ועבודת צוות.

חדרי בריחה לפי נושא

לכל אחד מחדרי הבריחה יש נושא מרכזי המשפיע על המשימות. כך לדוגמה, בחדר בריחה שהנושא שלו הוא הצלת העולם משיגור טיל גרעיני דמיוני, תהיה המשימה של המשתתפים לענות על כל מיני חידות ולבצע משימות, אשר יאפשרו להם להגיע אל הכפתור אשר מונע את שיגור הטיל הדמיוני, אולם עליהם לעשות זאת תוך פרק זמן מוגבל אשר במרבית חדרי הבריחה נמשך כשעה.

כיום ישנם מאות חדרי בריחה ברחבי הארץ, בנושאים שונים ומגוונים וברמות קושי משתנות. ישנם חדרי בריחה אשר כוללים פעילות אינטראקטיבית משולבת הכוללת גם בישול או יצירה. כמו כן, ישנם חדרי בריחה הפועלים כיחידה אחת המאפשרת פעילות של קבוצה אחת בכל פעם, ומנגד מתחמי חדרי בריחה המאפשרים להגיע אל חדר הבריחה בקבוצה גדולה ולהתפצל למספר חדרים.

למה מומלץ לבלות בחדר בריחה בצפון

אזור הצפון הוא אחד האזורים הכי פופולריים לטיול במדינת ישראל. אזור הצפון כולל את רמת הגולן על שלל אתרי הטבע הייחודיים שבה, את אזור עמק יזרעאל הרווי מעיינות, מסלולי טיול, שבילי אופניים ופינות חמד, את הכנרת שהיא אגם המים המתוקים הגדול בישראל אשר מוקפת מלונות ואתרי קמפינג ואת נהר הירדן הזורם לצד מסלולי טיול לכל המשפחה.

חדר בריחה בצפון הוא אטרקציה מושלמת, אשר מאפשרת לכל אדם להעשיר את הטיול הבא שלו לצפון. בין אם אתם מתכננים לצאת לטיול עם חברים, טיול משפחתי עם המשפחה הגרעינית או המשפחה המורחבת, או לטיול מטעם מקום העבודה, הדרך ליצירת חוויה מגבשת המשלבת עבודת צוות עם אתגר מחשבתי עוברת בבחירה באחד מחדרי הבריחה הרבים הפזורים באזור צפון הארץ.

איפה ישנם חדרי בריחה בצפון

ניתן למצוא חדרי בריחה בצפון באזור הגולן, באזור הגלילי העליון, באזור הכנרת ובאזור עמק יזרעאל. עבור מי שמחפש חדר בריחה בצפון המצויים באזור רמת הגולן, ניתן למצוא חדרי בריחה באזור קצרין. בנוסף, עבור מי שמחפש חדר בריחה בצפון באזור אצבע הגליל, ניתן למצוא חדר בריחה באזור קריית שמונה ובראש פינה.

כמו כן, ניתן למצוא חדרי בריחה באזור נוף הגליל, עבור מי שצפוי להגיע לנופש או טיול באזור הגליל התחתון. יתר על כן, גם אזור טבריה והיישובים הסובבים את הכנרת הפכו בשנים האחרונות למוקד עליה לרגל עבור חובבי חדרי הבריחה בשל תפוצתם באזור זה. חדר בריחה בצפון הוא כבר זמן רב אחת האטרקציות החביבות על מטיילים ותושבים מקומיים.

למי מיועדת החוויה של חדר בריחה

החוויה של חדר בריחה בצפון דורשת הפעלת מחשבה, תשומת לב לפרטים קטנים וזריזות. חדר בריחה בצפון היא אטרקציה המתאימה למבוגרים ובני נוער. יחד עם זאת, מומלץ למי ששוקל לעשות חדר בריחה בצפון ביחד עם ילדים בגילאי בית ספר יסודי, לבחור באחת מהאופציות שהן ידידותיות מבחינת הנושא שלהן, ושהן ברמת קושי שאינה גבוהה.

חדר בריחה כאטרקציה ליום הולדת

חדרי בריחה בצפון הן אופציה מצוינת לכל מי שמעוניין לחגוג יום הולדת לחבר או חברה קרובים. כך, במקום לבלות עוד ערב בנאלי ושגרתי בבית קפה, ניתן לגייס את כל החבורה להגיע ולהשתתף בחדר בריחה. מדובר בחוויה מגבשת ובלתי נשכחת, אשר ניתן לשלב אותה כאטרקציה מרכזית או כחוויה המשולבת עם אטרקציות נוספות.

חדר בריחה כחוויה משפחתית

חדר בריחה בצפון הוא הדרך האידיאלית לקרב בין בני המשפחה, ולהעשיר את לוח הזמנים של החופשה המשפחתית הבאה. ניתן למצוא מגוון חדרי בריחה אשר מתאימים מבחינת תוכנם וקשיותם לטווח רחב של גילאים, וזאת בין אם מדובר בחופשה בגליל התחתון, הגליל העליון, עמק יזרעאל או ברמת הגולן.

חדר בריחה כבילוי המיועד לעובדי החברה

ידוע כי מקור החיבור של עובדי חברה מסוימת למקום עבודתם אינו נעוץ דווקא ברמת השכר ממנה הם נהנים, אלא בגורמים נוספים כגון מידת הקשב לה זוכה כל אחד מהעובדים והיקף הקשרים החברתיים של כל אחד מהם במקום העבודה.

חדרי בריחה בצפון הם כלי מצוין לחיזוק הזיקה של עובדי החברה למקום העבודה. על ידי הבאת העובדים לפעילות גיבוש הכוללת חדר בריחה, ניתן יהיה לחזק את הקשר בין העובדים לבין עצמם, וליצור עבורם חוויה חיובית ובלתי פורמלית באופן משולב עם כלל בעלי התפקידים בחברה.

חדר בריחה עם שחקנים

במרבית חדרי הבריחה, האינטראקציה של המשתתפים עם מפעילי החדר היא הן טרם כניסתם, הן במהלך הפעילות עצמה על ידי תקשורת מרחוק והן בסוף האירוע עם יציאתם של המשתתפים מחדר הבריחה. יחד עם זאת, ישנם חדרי בריחה אשר כוללים שחקן מקצועי אשר נמצא עם המשתתפים במהלך הפעילות בתוך החדר. מדובר בחוויה ייחודית שמומלץ להתנסות בה.

חדרי בריחה בצפון – לשלב אתגר בכל חופשה

חדר בריחה היא אטרקציה הזוכה לפופולריות גבוהה מאחר שהיא משלבת בין שימוש במחשבה, בילוי בצוותא ועמידה באתגרים בזמן קצר. לחדר בריחה יכולת לחבר בין בני משפחה, חברים וקולגות לעבודה. בילוי משותף באחד מתוך מגוון חדרי בריחה בצפון, הוא הבילוי המושלם עבור מי שמתגורר באזור זה, או מי שמגיע לחופשה ומעוניין לשלב אטרקציה איכותית ומהנה.

מחפשים אטרקציה נוספת ? מוזמנים לקרוא על רייזרים בצפון – חוויה בלתי שכחת

ואם אתם מחפשים משהו לאכול כתבנו על הפיצריות הטובות בצפון

מגזין North-IL
מגזין North-IL

כתבות נוספות :

יקב כשר בצפון
אטרקציות בצפון

יקב כשר בצפון | 6 יקבים כשרים בצפון הירוק [2023]

מחפשים יקב כשר בצפון? אנחנו פה בשבילכם! בצפון הארץ תמצאו מגוון רחב של יקבים מצוינים מכל הסוגים ומכל המינים. חלק מן היקבים האלו מייצרים יינות כשרים. ריכזנו עבורם רשימה של יקבים כשרים בצפון.
שימו לב: היקבים שאנחנו מציגים יוצרים יינות כשרים אבל חלק ממרכזי המבקרים של אותם יקבים פתוחים בשבת.

קרא עוד »
מלון ברמת הגולן
מלונות בצפון

מלון ברמת הגולן | 5 מלונות מושלמים ברמת הגולן [2023]

מחפשים מלון ברמת הגולן? אנחנו כאן בשבילכם!
ברמת הגולן תמצאו מגוון רחב של מלונות: מלונות זוגיים רומנטיים, מלונות משפחתיים המתאימים לילדים, מלונות בוטיק למי שאוהב להתפנק ועוד המון! כל אלו בשילוב המון אטרקציות חורפיות וקיציות שיש לאזור להציע לצד קולינריה משובחת שמתפתחת עם השנים.
אז במיוחד בשבילכם קבלו 5 מלונות ברמת הגולן:

קרא עוד »
יקב פלטר
אטרקציות בצפון

יקב פלטר | יין מעולה והרבה מעבר [2023]

יקב פלטר שבקיבוץ עין זיוון (רמת הגולן) הוא אחד מהיקבים האהובים בישראל, הוא מציע מרכז מבקרים עם אירוח אישי ונעים לצד יינות משובחים. לצד יקב פלטר תוכלו להנות גם מיינות יקב מטר (הגרסה הבוטיקית הכשרה) אבל כל זאת בהמשך.

קרא עוד »